فراکسیون ورزش به دنبال پخش مجدد برنامه ۹۰ است
فراکسیون ورزش به دنبال پخش مجدد برنامه ۹۰ است
رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی از برنامه این فراکسیون برای برگزاری جلسه ای با رئیس سازمان صدا و سیما جهت پخش مجدد برنامه ۹۰ با حضور عادل فردوسی پور خبر داد.

به گزارش واحد ورزشی خبرگزاری صبح اقتصاد محمد مهدی فروردین اظهار کرد: پخش مجدد برنامه ۹۰ یک مطالبه مردمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.”فراکسیون ورزش به دنبال پخش مجدد برنامه ۹۰ است”

وی افزود: شعار مجلس یازدهم شفاف سازی است. برنامه ۹۰ هم برنامه ای بود که بسیاری از مشکلات و معضلات و زد و بندها در فوتبال را آشکار می کرد و مردم هم از آن رضایت داشتند. با توجه به مطالبه مردمی ما به دنبال رایزنی با مدیران صدا و سیما هستیم تا مجددا این برنامه پرمخاطب با مجری گری شخص آقای فردوسی پور به آنتن بر گردد.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس گفت که در این رابطه فراکسیون ورزش جلسه ای با رئیس سازمان صدا و سیما برگزار خواهد کرد. تاکید ما بر این است که نقاط ضعف برنامه ۹۰ رصد شده و به دنبال اصلاح باشند، اما از نقاط مثبت آن استفاده کرده و مجددا برنامه ۹۰ در تلویزیون پخش شود. امیدواریم این اتفاق در آینده نزدیک رخ دهد.

برنامه ۹۰ هر هفته به مرور و تحلیل رویدادهای مرتبط با فوتبال ایران می‌پرداخت. به‌طور معمول، این برنامه صحنه‌هایی از بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران، جام حذفی، گزیده‌هایی از لیگ دسته اول فوتبال ایران، تحلیل مسائل مربوط به داوری بازی‌ها با حضور کارشناسان داوری و بررسی حواشی فوتبال ایران را پخش می‌کرد.

بخش اول برنامه که توضیحاتی درمورد آنچه که قرار است بینندگان در برنامه آن شب ببینند می‌داد.

  • پخش خلاصه بازی‌ها:

در این بخش صحنه‌های مهم بازی‌ها به همراه مصاحبه‌های بعد از بازی مربیان و بازیکنان تیم‌ها پخش می‌شد.

  • بخش کارشناسی:

در گذشته در هر برنامه دو کارشناس، یکی در مسایل فنی و دیگری داوری دربارهٔ بازی‌ها اظهار نظر می‌کردند؛ اما بخش کارشناسی فنی از برنامه حذف شد و فقط در بخش داوری صحنه‌های جنجال‌برانگیز داوری مورد بررسی قرار می‌گرفت.

  • آیتم‌ها:

هر هفته در این بخش، آیتم‌هایی از تیم‌ها، بازیکنان و مربیان فوتبال ایران پخش می‌شد.

  • ۹۰ درجه:

بخش طنز برنامه که صحنه‌های کوتاهی از بازی‌ها در آن پخش می‌شد و عادل فردوسی‌پور در موردشان توضیحاتی در قالب طنز می‌داد.

  • منبع خبر : ایسنا