فردا کمیسیون عمران مجلس از مناطق حادثه دیده بازدید می کند
فردا کمیسیون عمران مجلس از مناطق حادثه دیده بازدید می کند

صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی صبح اقتصاد با اشاره به زلزله شب گذشته استان کرمانشاه، گفت: تمامی دستگاه های مربوطه موظف شده اند با تمامی توان نسبت به امدادرسانی به مصدومان زلزله اقدام کنند. وی در ادامه افزود: با پیگیرهای مکرر از مسئولان استان، متاسفانه آمارجانباختگان […]

صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی صبح اقتصاد با اشاره به زلزله شب گذشته استان کرمانشاه، گفت: تمامی دستگاه های مربوطه موظف شده اند با تمامی توان نسبت به امدادرسانی به مصدومان زلزله اقدام کنند.
وی در ادامه افزود: با پیگیرهای مکرر از مسئولان استان، متاسفانه آمارجانباختگان و مصدومان زلزله بالا بوده است که باید هرچه سریعتر امدادرسانی سرعت بیشتری بگیرد.
بدری با اشاره به حضور موثر و بموقع نیروهای مسلح و بسیج درصحنه، اضافه کرد:مراکز نظامی جهت درمان و پناهگاه برای مصدومان این حادثه شده است.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد:این کمیسیون کمیته ای را جهت بررسی میدانی و نظارت بر خدمت رسانی دستگاه ها تشکیل داده است که حتما فردا «سه شنبه ۲۳آبان» با حضور در مناطق حادثه دیده بازدیدی را خواهیم داشت.