فرشادان: کمیته تحقیق و تفحص از هلدینگ پتروشیمی باختر تشکیل می‌شود
فرشادان: کمیته تحقیق و تفحص از هلدینگ پتروشیمی باختر تشکیل می‌شود

نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی گفت که کمیته تحقیق و تفحص از هلدینگ پتروشیمی باختر از سوی کمیسیون اقتصادی تشکیل می‌شود. سید مهدی فرشادان اظهار کرد: تقاضای جمعی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از هلدینگ پتروشیمی باختر با ۶۷ درصد آراء به تصویب مجلس رسید. بر این اساس این مصوبه از سوی […]

نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی گفت که کمیته تحقیق و تفحص از هلدینگ پتروشیمی باختر از سوی کمیسیون اقتصادی تشکیل می‌شود.

سید مهدی فرشادان اظهار کرد: تقاضای جمعی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از هلدینگ پتروشیمی باختر با ۶۷ درصد آراء به تصویب مجلس رسید. بر این اساس این مصوبه از سوی هیات رئیسه مجلس به کمیسیون اقتصادی ارجاع می‌شود تا پس از رای گیری اعضای کمیته تحقیق و تفحص انتخاب و بررسی‌های لازم آغاز شود.

وی افزود: هلدینگ پتروشیمی باختر صرفا شامل یک مجموعه نیست بلکه اندیمشک، کردستان، آذربایجان غربی، لرستان و کرمانشاه و آذربایجان شرقی را در بر می‌گیرد و بزرگترین خط لوله اتیلن جهان را دارد.

فرشادان در پایان ابراز امیدواری کرد که پس از انجام بررسی‌های لازم از سوی کمیته  تحقیق و تفحص در صورتی که حیف و میلی از بیت المال صورت گرفته باشد به بیت‌المال برگردد.