فرقی بین اصلاح طلب و اصولگرا در قضیه املاک نجومی نیست
فرقی بین اصلاح طلب و اصولگرا در قضیه املاک نجومی نیست

عضو هیأت رئیس شورای شهر تهران از برخورد قاطع شهردار با املاک نجومی بگیر اصلاح طلب و اصولگرا خبر داد. نژاد بهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح اقتصاد درباره برخی اظهارات که ۱۶۰ شخصیت اصلاح طلب در منطقه ۱ تهران املاک نجومی گرفته اند و به […]

نژاد بهرام

عضو هیأت رئیس شورای شهر تهران از برخورد قاطع شهردار با املاک نجومی بگیر اصلاح طلب و اصولگرا خبر داد.

نژاد بهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح اقتصاد درباره برخی اظهارات که ۱۶۰ شخصیت اصلاح طلب در منطقه ۱ تهران املاک نجومی گرفته اند و به این دلیل مجلس سکوت کرده،  اظهار کرد: چه اصلاح طلب و چه اصولگرا، ملک نجومی نداریم، شوخی با اموال عمومی نداریم و غیر قانونی کار نمی کنیم. حال اصلاح طلب یا اصولگرا باشد فرقی ندارد.

نژاد بهرام در پاسخ به این سوال که چرا همچنان در شورای شهر اصلاح طلبان قضیه املاک نجومی بررسی نمی شود بیان کرد: اطلاعات ما به دلیل بیرون بودن از شهرداری ناقص است و ما از شهردار درخواست گزارش ۱۰۰ روزه برای املاک و وضعیت اقتصادی و شرایط کارکنان راکرده ایم.

وی در ادامه افزود: با توجه به اطلاعات اولیه گزاش شهردار، شهرداری تهران حدود سی میلیارد تومان بدهی دارد که این میلیارد تومانها در حال افزایش است و با توجه به این اطلاعات باید با جدیت بیشتری حسابرسی و ارزیابی اطلاعاتی شود.

نماینده شورای شهر تهران در کمیسیون تقویم املاک درباره املاک نجومی بیان کرد: این از موضوعات جدی شورای شهر پنجم است که مشخص شود چه اتفاقی افتاده است. قوه قضائیه اعلام کرده برخی از آنها املاک نجومی و برخیها نبوده است.

نژاد بهرام درباره پیگیریهای شورای شهر تهران برای املاک نجومی عنوان کرد: ما با نمایندگان مجلس شورای اسلامی رایزنی کردیم و آنها نیز مایلند دوباره تحقیق و تفحص در این زمینه کلید بخورد.

نماینده شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که چرا برخی از مدیران قبلی شهرداری که مظنون به دریافت املاک نجومی و دست داشتن در این قضیه هستند چرا در دوره شهردار جدید ابقا شده اند، بیان کرد: همچین چیزی نشنیده ام اگر این گونه باشد شهردار تهران در این قضیه جدیت به خرج می دهد.