فرمانداری تهران مجوزی برای سفر صادر نمی کند
فرمانداری تهران مجوزی برای سفر صادر نمی کند
مشاور و رئیس روابط عمومی فرمانداری تهران از ممنوعیت سفرهای بین استانی از ۱۲ تا ۱۷ خردادماه خبر داد و از تهرانی ها در خواست کرد تا از تجمع در مقابل فرمانداری تهران به منظور گرفتن برگه تردد بین استانی خودداری کنند و فرمانداری مجوزی صادر نمی کند.

به گزارش واحد اجتماعی خبرگزاری صبح اقتصاد  ایمان قربانی مشاور فرماندار و رئیس روابط عمومی فرمانداری تهران اظهار کرد: با اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا ، با توجه به تعطیلات پیش رو در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد، به منظور کنترل بیشتر بیماری، از ساعت ۱۱ روز چهارشنبه۱۲ خرداد تا ساعت ۱۲ ظهر دوشنبه ۱۷ خرداد تردد بین استانی ممنوع و هیچ گونه تردد بین استانی نخواهیم داشت.

وی با اشاره به تجمع شهروندان تهرانی در مقابل فرمانداری تهران به منظور گرفتن برگه تردد بین استانی، اظهار کرد: از شهروندان تقاضا داریم تا با توجه به نظر ستاد ملی کرونا به فرمانداری تهران مراجعه نکنند و جهت قطع زنجیره بیماری تعطیلات پیش رودر خانه بمانند و در جهت کمک به کادر پزشکی و پرستاری است با حجم انبوه ورودی بیمارستان ها مواجه نشویم.

قربانی افزود: از شهروندان تهرانی برای کنترل و مهار این بیماری و اجرای دقیق تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا از شهروندان خواهشمند است از تردد بین استانی خوداری نمایند.

  • منبع خبر : ایسنا