معاونان وزیر جهاد کشاورزی فساد در سازمان غله را پذیرفتند
معاونان وزیر جهاد کشاورزی فساد در سازمان غله را پذیرفتند

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی از نشست مشترک خود با معاونان امور مجلس شورای اسلامی، پشتیبانی و بازرسی وزارت جهاد کشاورزی و رییس سازمان غله کشور و ارائه‌ مستندات فساد در سازمان غله خبر داد. رمضانعلی سبحانی‌فر اظهار داشت: در نشستی که شب گذشته برگزار شد مستندات و اطلاعات فساد اتفاق افتاده در […]

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی از نشست مشترک خود با معاونان امور مجلس شورای اسلامی، پشتیبانی و بازرسی وزارت جهاد کشاورزی و رییس سازمان غله کشور و ارائه‌ مستندات فساد در سازمان غله خبر داد.

رمضانعلی سبحانی‌فر اظهار داشت: در نشستی که شب گذشته برگزار شد مستندات و اطلاعات فساد اتفاق افتاده در سازمان غله که در جریان خرید گندم از کشاورزان در حال رخ دادن است به آقایان ارائه شد و آنان نیز برخی از این فساد را پذیرفتند و شکل‌گیری آن را مربوط به سال‌های گذشته عنوان کردند.

این عضو کمیسیون صنایع، معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با وجود تکذیب اولیه رییس سازمان غله، در این نشست اعلام شد بخشی از پرونده تخلفات در این سازمان به مراجع قضایی فرستاده شده و تاکید شد که پرونده‌های فساد برای رسیدگی در قوه قضاییه باز است.

وی از نشست مشترک دیگری با معاونان مذکور وزیر جهاد کشاورزی در مورخ ۶ مردادماه خبر داد و افزود: در جلسه شنبه آینده که با حضور همین آقایان برگزار خواهد شد گزارش واحد بازرسی وزارت جهاد کشاورزی درباره مستندات ارائه شده از تخلفات اتفاق افتاده در سازمان غله کشور با جزییات بیشتری واکاوی می‌شود.