فساد گسترده در دستگاه قضایی رژیم صهیونیستی؛ وزیر دادگستری بازجویی می‌شود
فساد گسترده در دستگاه قضایی رژیم صهیونیستی؛ وزیر دادگستری بازجویی می‌شود

براساس اطلاعاتی که یک خبرنگار رادیو اسرائیل فاش کرد فساد وسیعی توسط چند مقام بلند پایه، در دستگاه قضایی به وقوع پیوسته است. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، صبح روز چهارشنبه پلیس رژیم صهیونیستی اقدام به دستگیری یک وکیل بلند پایه دستگاه رژیم صهیونیستی کرد. این وکیل بلند پایه که نامش هنوز فاش نشده […]

براساس اطلاعاتی که یک خبرنگار رادیو اسرائیل فاش کرد فساد وسیعی توسط چند مقام بلند پایه، در دستگاه قضایی به وقوع پیوسته است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، صبح روز چهارشنبه پلیس رژیم صهیونیستی اقدام به دستگیری یک وکیل بلند پایه دستگاه رژیم صهیونیستی کرد. این وکیل بلند پایه که نامش هنوز فاش نشده متهم است با یکی از قضات زن دستگاه قضایی روابط غیر اخلاقی و نامشروع جنسی داشته است. این وکیل، به قاضی زن نامبرده وعده داده بود براساس روابطی که دارد کاری خواهد کرد تا این قاضی زن را به عنوان یکی از قضات دادگاه صلح تعیین کنند. وکیل نامبرده همچنین متهم است که با همسر یکی از قضات مرد نیز روابط نامشروع جنسی برقرار کرده است. وی این اقدام را با وعده ارتقاء جایگاه همسر این زن از قاضی دادگاه صلح به جایگاه مهمی در دادگاه مرکزی رژیم صهیونیستی انجام داده است. وعده ای که هیچ گاه عملی نشد.

براساس نوشته رسانه های رژیم صهیونیستی پلیس در حال تحقیق در خصوص این پرونده است. این پرونده زمانی باز شد که خبر آن را «هداس اشتایو» خبرنگار رادیو ارتش اسرائیل اطلاعاتی را در این خصوص به پلیس ارائه کرد. قرار است آیلت شاکد، وزیر دادگستری و استر حایوت، رئیس دادگاه عالی اسرائیل- که عضو کمیته انتخاب قضات هستند- و تمام اعضای کمیته انتخاب قضات، نیز فراخوانده شده، در این خصوص شهادت دهند. از سوی دیگر آویخای مندلبلیت، دادستان کل بر این تحقیق نظارت نخواهد داشت، زیرا متهم ردیف اول این پرونده از دوستان نزدیک او است.

گفتنی است از زمان آغاز تحقیق در خصوص پرونده های نتانیاهو ، دادستان کل و اعضای دستگاه قضایی به شدت تحت فشار قرار داشته اند. در رسانه ها و شبکه های رژیم صهیونیستی این خبر به شدت دست به دست می شود که یک توطئه بزرگ علیه دستگاه قضایی در حال اجرا است.