«فلاحت‌پیشه» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شد
«فلاحت‌پیشه» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شد

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جریان برگزاری انتخابات هیأت رئیسه سال سوم این کمیسیون، حشمت‌الله فلاحت پیشه را به ریاست این کمیسیون انتخاب کردند. در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، انتخابات هیأت رئیسه این کمیسیون برگزار شد که در نتیجه آن، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده مردم […]

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جریان برگزاری انتخابات هیأت رئیسه سال سوم این کمیسیون، حشمت‌الله فلاحت پیشه را به ریاست این کمیسیون انتخاب کردند.

در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، انتخابات هیأت رئیسه این کمیسیون برگزار شد که در نتیجه آن، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو و نماینده ادوار هفتم، هشتم و دهم مجلس، با رای اعضا به ریاست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی انتخاب شد.

برای ریاست این کمیسیون علاءالدین بروجردی، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور و اردشیر نوریان هم مطرح بودند که در نهایت فلاحت‌پیشه توانست رأی اعضا را جلب کند.

علاءالدین بروجردی طی ۱۴ سال اخیر ریاست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس را بر عهده داشته است.

براین اساس در جریان رای گیری برای انتخاب رئیس کمیسیون، حجت‌الاسلام ذوالنوری و حشمت الله فلاحت پیشه هرکدام موفق به کسب ۹ رای شدند و علاءالدین بروجردی نیز ۵ رای کسب کرد که در نهایت با انجام قرعه‌کشی، فلاحت پیشه بعنوان رئیس کمیسیون انتخاب شد.

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین، «محمدمهدی برومندی» را بعنوان نایب اول، «دهقانی فیروزآبادی» را بعنوان نایب دوم و نجفی را بعنوان سخنگوی کمیسیون انتخاب کردند.

در این رای گیری، جمالی دبیر اول و علوی دبیر دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شدند.