فوتبال جهان| طعنه ژوزه مورینیو به ۴ بازیکن منچستریونایتد: فوتبال امروز دنیا پر از بچه‌های لوس شده است!
فوتبال جهان| طعنه ژوزه مورینیو به ۴ بازیکن منچستریونایتد: فوتبال امروز دنیا پر از بچه‌های لوس شده است!

فوتبال جهان – سرمربی پرتغالی تیم منچستریونایتد با انتقاد از رویکرد نسل فعلی فوتبالیست‌ها از برخی از بازیکنانش ایراد گرفت. به گزارش خبرگزاري صبح اقتصاد ، ژوزه مورینیو در مصاحبه با سایت یونی‌ویژن به انتقاد از رویکرد بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان پرداخت و غیرمستقیم به تعدادی از بازیکنان خودش که در این فصل از دست […]

فوتبال جهان – سرمربی پرتغالی تیم منچستریونایتد با انتقاد از رویکرد نسل فعلی فوتبالیست‌ها از برخی از بازیکنانش ایراد گرفت.

به گزارش خبرگزاري صبح اقتصاد ، ژوزه مورینیو در مصاحبه با سایت یونی‌ویژن به انتقاد از رویکرد بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان پرداخت و غیرمستقیم به تعدادی از بازیکنان خودش که در این فصل از دست او ناراحت شده‌اند، طعنه زد.

مورینیو گفت: در دنیای فعلی فوتبال به نظر می‌رسد که بازیکنان بچه‌هایی لوس هستند که هنوز عاقل و بالغ نشده‌اند، منظورم بالغ از نظر شخصیتی است. افرادی که اطراف آنها هستند هم در این وضعیت نقش دارند. در گذشته، بازیکنان پخته‌تر و عاقل‌تر بودند و برای ناملایمتی‌های زندگی‌ آمادگی بیشتری داشتند. آنها کمتر محافظت می‌شدند. اکنون اما افراد دوروبر بازیکنان بیش از اندازه روی آنها تأثیر می‌گذارند و عذر و بهانه می‌آورند.

آقای خاص با اشاره به چهار بازیکن تیمش شامل آنتونی مارسیال، لوک شاو، جسی لینگارد و مارکوس رشفورد گفت: مارسیال باید پختگی بیشتری از خودش نشان دهد. لوکا شاو، پتانسیل فوق‌العاده‌ای دارد اما نمی‌داند چطور از آن استفاده کند. باز هم تأکید می‌کنم که او استعداد زیادی دارد. لینگارد و رشفورد؟ آنها جوانانی با پتانسیل فراوان هستند اما از نظر شخصیتی باید سطح‌شان را بالا ببرند.