فوتی‌های کرونا در کشور به ۲۵۸ تن رسید/ شناسایی ۲۱۰۶۳ بیمار جدید در ۲۴ ساعت گذشته
فوتی‌های کرونا در کشور به ۲۵۸ تن رسید/ شناسایی ۲۱۰۶۳ بیمار جدید در ۲۴ ساعت گذشته
سخنگوی وزارت بهداشت ضمن اعلام شناسایی ۲۱هزار و ۶۳ بیمار جدید کووید ۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته، در عین حال از جان باختن ۲۵۸ تن به دلیل این بیماری در شبانه روز گذشته خبر داد.

به گزارش واحد اجتماعی خبرگزاری صبح اقتصاد دکتر سیماسادات لاری گفت:  از دیروز تا امروز ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۱ هزار و ۶۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۷۸۰ نفر از آنها بستری شدند.”فوتی‌های کرونا در کشور به ۲۵۸ تن رسید”

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۷۰ هزار و ۱۴۱ نفر رسید.

لاری ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۵۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۴ هزار و ۴۹۰ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۷۱۰ هزار و  ۹۷۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

وی افزود: چهار هزار و ۳۹۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

لاری ادامه داد: تا کنون ۱۳ میلیون و ۶۷۳ هزار و ۴۶۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: در حال حاضر ۲۵۷ شهرستان قرمز و ۱۲۹ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت «از» و «به» شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است.

وی گفت:  همچنین ۵۱ شهرستان در وضعیت زرد و فقط ۱۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.”فوتی‌های کرونا در کشور به ۲۵۸ تن رسید”

سردار محمدحسین حمیدی در نشست خبری پیش از ظهر امروز خود که در مقر پلیس راهور برگزار شد، درباره آخرین وضعیت شکایت عنابستانی نماینده مجلس که بهمن ماه سال گذشته بر سر ورود غیرمجاز به خط ویژه با سرباز پلیس راهور درگیر شده بود، گفت: در این مورد بی‌خبرم و من چیزی تاکنون نشنیده‌ام.

وی درباره اینکه آیا بی‌اطلاعی پلیس به معنای عدم پیگیری شکایت آقای عنابستانی است، گفت: من این موضوع را الان شنیدم و همانطور که گفتم چیزی در مورد آن نمی‌دانم و کسی هم چیزی به من نگفته است.

  • منبع خبر : ایسنا