توییتر با حکم کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه فیلتر شد
توییتر با حکم کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه فیلتر شد

وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات در واکنش به سخنان دادستان کل کشور گفت: توییتر با حکم کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه فیلتر شد. وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات در واکنش به سخنان دادستان کل کشور که گفته بود مسدود شدن توییتر با دستور قضایی بود؛ بنابرانی توئیتر قابل‌طرح در کارگروه مصادیق نخواهد بود و ربطی به کارگروه […]

وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات در واکنش به سخنان دادستان کل کشور گفت: توییتر با حکم کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه فیلتر شد.

وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات در واکنش به سخنان دادستان کل کشور که گفته بود مسدود شدن توییتر با دستور قضایی بود؛ بنابرانی توئیتر قابل‌طرح در کارگروه مصادیق نخواهد بود و ربطی به کارگروه ندارد، گفت: آنچه در بررسی های انجام شده مشخص شد، فیلتر توییتر در کارگروه تعیین مصادیق و محتوای مجرمانه و در سال ۸۸ تصویب شده و ابلاغیه فیلتر توییتر به وزارت ارتباطات بر اساس این مصوبه بوده است . محمد جواد آذری جهرمی  با بیان اینکه بازپرس مشهد صلاحیت محلی دارد و اظهار نظر او در حیطه شهر مشهد می تواند باشد، افزود: در سال ۹۶ بازپرس شهرستان مشهد دستور قضایی را به دادستان تهران ارسال و اعلام می کند که در بعضی موارد توییتر در دسترس است و چون دارای مسائل مجرمانه است، درخواست فیلتر توییتر را مطرح می‌کند.

وی گفت: اینکه توییتر مزایا و معایبی دارد باید در کارگروه مطرح شود و به نظر می‌رسد جای طرح اینگونه دغدغه‌ها در جلسه کارگروه تعیین مصادیق و محتوای مجرمانه است.