فیلم «برو بیرون» بهترین فیلم در جوایز اسپیریت انتخاب شد
فیلم «برو بیرون» بهترین فیلم در جوایز اسپیریت انتخاب شد

سی و سومین جوایز اسپیریت ساعتی پیش (بامداد یکشنبه به وقت ایران) به رسم هر سال بهترین‌های سینمای مستقل آمریکا را یک روز پیش از اهدای جوایز اسکار معرفی کرد. به نقل از هالیوود ریپورتر، در مراسم اهدای جوایز اسپیریت که برای تجلیل از فیلم‌هایی اهدا می‌شود که با بودجه کمتر از ۲۰ میلیون دلار […]

سی و سومین جوایز اسپیریت ساعتی پیش (بامداد یکشنبه به وقت ایران) به رسم هر سال بهترین‌های سینمای مستقل آمریکا را یک روز پیش از اهدای جوایز اسکار معرفی کرد.

به نقل از هالیوود ریپورتر، در مراسم اهدای جوایز اسپیریت که برای تجلیل از فیلم‌هایی اهدا می‌شود که با بودجه کمتر از ۲۰ میلیون دلار ساخته شده باشند، «برو بیرون» به کارگردانی جردن پیلی به عنوان بهترین فیلم انتخاب شد. این فیلم در عین حال موفق شد جایزه بهترین کارگردانی را هم از آن خود کند.

«برو بیرون» که نخستین تجربه کارگردانی فیلم بلند برای پیلی است در رقابت با «مرا با نام خودت صدا بزن»، «پروژه فلوریدا»، «لیدی برد» و «سوارکار» این موفقیت را کسب کرد.

در عین حال «مرا با نام خودت صدا بزن» که ۶ نامزدی در این جوایز کسب کرده بود جایزه بهترین بازیگر مرد برای تیموتی شالامه و بهترین فیلمبرداری را دریافت کرد و جایزه بهترین فیلمنامه نیز به گرتا گرویگ برای «لیدی برد» تعلق گرفت.

در این مراسم جایزه بهترین بازیگر زن مکمل به آلیسن جنی برای «من، تونیا» اهدا شد و این فیلم جایزه بهترین تدوین را نیز دریافت کرد. «سه بیلبورد بیرون ابینگ، میزوری» ساخته مارتین مک‌دونا نیز که سه نامزدی کسب کرده بود جایزه بهترین بازیگر زن را برای فرانسیس مک‌دورماند و بهترین بازیگر مرد مکمل را برای بازی سم راک‌ول دریافت کرد.

«ماد بوند» به کارگردانی دی ریس نیز جایزه رابرت آلتمن را از آن خود کرد که به گروه بازیگری یک فیلم اهدا می‌شود.

جایزه بهترین مستند اسپیریت نیز به «چهره‌ها، مکان‌ها» به کارگردانی آنیس واردا کارگردان کهنه‌کار فرانسوی اهدا شد و جایزه بهترین فیلم بین‌المللی را «یک زن شگفت‌انگیز» به کارگردانی سباستین للیو از شیلی به خانه برد.