فینالیست شدن تیم فوتبال تراکتورسازی در جام شهدا
فینالیست شدن تیم فوتبال تراکتورسازی در جام شهدا

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی از فینالیست شدن تیمش در جام شهدا ابراز خشنودی کرد.  یحیی گل‌محمدی بعد از پیروزی تیمش مقابل پدیده در جام شهدا در جمع خبرنگاران گفت: در مجموع این بازی برای دو تیم مفید بود. جام شهدا جام معتبری است و خوشحالیم که پیروز شدیم. وی افزود: بازی‌های جام شهدا در سطح […]

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی از فینالیست شدن تیمش در جام شهدا ابراز خشنودی کرد.

 یحیی گل‌محمدی بعد از پیروزی تیمش مقابل پدیده در جام شهدا در جمع خبرنگاران گفت: در مجموع این بازی برای دو تیم مفید بود. جام شهدا جام معتبری است و خوشحالیم که پیروز شدیم.

وی افزود: بازی‌های جام شهدا در سطح خوبی برگزار می‌شود و به تیم ما کمک می‌کند تا خود را برای بازی‌های لیگ آماده کند. جا دارد یک خسته‌ نباشید به مسئولان برگزاری بازی‌ها بگوییم. ما این جام را جدی گرفته‌ایم و امیدوارم در ادامه راه نیز به آنچه می‌خواهیم در بازی‌های لیگ برسیم. هدف از حضور در این مسابقات هماهنگی بیشتر و حفظ انسجام تیم بود که به خواسته‌مان در این بازی رسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی درباره اعتراضاتش به داور مسابقه نیز تصریح کرد: نمی‌خواهم خیلی وارد جزئیات شوم اما در فوتبال بازی دوستانه اصلا مطرح نیست. هر بازی اهمیت خاص خودش را دارد و هر تیمی وارد میدان می‌شود برای پیروزی تلاش می‌کند. شرایط دو تیم هم امروز همین‌طور بود و همه بازیکنان برای بردن جنگیدند. فکر کنم بازی کاملا پایاپای بود و پنالتی نقش عمده‌ای در نتیجه پایانی داشت.

گل‌محمدی درباره اینکه دایی گفته تیمش قهرمان جام شهدا خواهد شد، عنوان کرد: به هر حال ما هم دوست داریم در این جام قهرمان شویم. نظر دایی هم برای ما قابل احترام است. اتفاقا خوشحال هستیم که در فینال با تیم او روبه‌رو می‌شویم. دایی دوست و رفیق من است و تقابل ما می‌تواند در نوع خودش جالب باشد.

وی درباره اینکه گفته می‌شود باشگاه تراکتورسازی مدام به دنبال این است که بازیکنان خوب تیم‌های دیگر را سرباز کند، گفت: این طور مسائل به مدیران و ارکان بالاتر برمی‌گردد، اما لازم است بگویم چرا الان این صحبت‌ها مطرح می‌شود و در سال‌های قبل چنین هجمه‌ا روی تراکتورسازی وجود نداشت، آن هم در شرایطی که ما هنوز با هیچ بازیکنی اصلا مذاکره نکرده و نخواهیم کرد. ما نه پولی داریم که بخواهیم به دنبال بازیکنی باشیم و نه اینکه علاقه‌ای داریم که به دنبال بازیکنان تیم‌های دیگر باشیم. اصلا در مرام ما این مسئله وجود ندارد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در این باره ادامه داد: خیلی دوست ندارم وارد این مسائل شوم اما لازم است عنوان کنم که اگر بازیکنی بخواهد سرباز شود، همه چیز به خودش بستگی دارد و ما به هیچ عنوان با هیچ بازیکنی وارد مذاکره نخواهیم شد. تنها در صورتی که بازیکن خودش ابراز علاقه کند که آن هم ما در شرایطی که نیاز داشته باشیم او را جذب خواهیم کرد. در مرام ما هیچ وقت نبوده که بخواهیم دنبال سرباز کردن بازیکنان حریف باشیم.

گل‌محمدی در پایان درباره وضعیت عالیشاه نیز گفت: او یکی دو ماه دیگر خدمت سربازی‌اش تمام می‌شود و بعد از آن می‌تواند برای تراکتورسازی بازی کند.