“قالیباف” و “دهقان” عضو هیئت امنای باشگاه پژوهش‌گران دانشگاه آزاد شدند
“قالیباف” و “دهقان” عضو هیئت امنای باشگاه پژوهش‌گران دانشگاه آزاد شدند

رئیس دانشگاه آزاد در احکامی جداگانه دبیر و اعضای حقیقی و حقوقی هیئت امنای باشگاه پژوهش‌گران جوان و نخبگان این دانشگاه را منصوب کرد. فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس هیئت امنای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در احکامی جداگانه دبیر و اعضای حقیقی و حقوقی هیئت امنای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان […]

رئیس دانشگاه آزاد در احکامی جداگانه دبیر و اعضای حقیقی و حقوقی هیئت امنای باشگاه پژوهش‌گران جوان و نخبگان این دانشگاه را منصوب کرد.

فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس هیئت امنای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در احکامی جداگانه دبیر و اعضای حقیقی و حقوقی هیئت امنای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی را منصوب کرد.

بر این اساس در راستای اجرای بند ۲ ماده ۲ اساسنامه باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، طی این احکام حبیب‌الله آراسته‌راد رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان به عنوان دبیر و عضو حقوقی هیئت امنای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد.

همچنین در این احکام که از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صادر شده،کریم زارع، سید محمد صاحبکار خراسانی، محمد باقر قالیباف، حسین دهقان و فرود عسگری به عنوان اعضای حقیقی و حجت‌الاسلام و‌المسلمین ابراهیم کلانتری و بیژن رنجبر به عنوان اعضای حقوقی هیئت امنای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند.