اصلاح قانون تسریع در امر تخلیه و بارگیری کشتی‌ها در بنادر
اصلاح قانون تسریع در امر تخلیه و بارگیری کشتی‌ها در بنادر

مجلس شورای اسلامی در حالی آغاز شد که نمایندگان در جلسه غیرعلنی به بررسی بودجه ۹۷ پرداختند.  علی لاریجانی در ابتدای جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس با اعلام آغاز جلسه با حضور ۲۳۱ نماینده گفت:  قبل از جلسه علنی نیم ساعتی راجع به مسائل کشور و بودجه بحث کردیم تا هماهنگی‌های لازمی در این‌باره با […]

مجلس شورای اسلامی در حالی آغاز شد که نمایندگان در جلسه غیرعلنی به بررسی بودجه ۹۷ پرداختند.

 علی لاریجانی در ابتدای جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس با اعلام آغاز جلسه با حضور ۲۳۱ نماینده گفت:  قبل از جلسه علنی نیم ساعتی راجع به مسائل کشور و بودجه بحث کردیم تا هماهنگی‌های لازمی در این‌باره با نمایندگان داشته باشیم.

براین اساس، بررسی لایحه یک فوریتی اصلاح بند ۲ ماده واحده قانون تسریع در امر تخلیه و بارگیری کشتی‌ها در بنادر و طرح یک فوریتی استفساریه تبصره ۲ ماده ۷۶ قانون تامین اجتماعی در دستور کار امروز مجلس قرار گرفته است.

همچنین نمایندگان  امروز گزارش کمیسیون آموزش درباره رد تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت علوم در دوران تصدی فرهادی و گزارش مربوط به اجرای قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار را مورد رسیدگی قرار می‌دهند.

رسیدگی به طرح تعیین تکلیف کارگزاران بیمه کشاورزی و طرح یک فوریتی الحاق دو ماده به قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور نیز در دستور کار امروز مجلس قرار گرفته است.