قاچاق سازمان‌یافته در کردستان
قاچاق سازمان‌یافته در کردستان
استاندار کردستان گفت: باید مقابله با قاچاق سازمان‌یافته در استان هدف‌گذاری شود و همه با هم در این راستا همت کنیم.

مقابله با قاچاق سازمان‌یافته در استان کردستان هدف‌گذاری شود

به گزارش خبرگزاری صبح اقتصاد، بهمن مرادنیا امروز در ششمین جلسه اصلی کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که در استانداری کردستان برگزار شد، خواستار پیگیری جدی مصوبات جلسه شد و اظهار داشت: باید نتیجه مصوبات مشخص شود تا رسیدگی به آنها به جلسات بعدی موکول نشود.

استاندار کردستان گفت: باید مقابله با قاچاق سازمان‌یافته در استان هدف‌گذاری شود و همه با هم در این راستا همت کنیم.

وی با بیان اینکه درآمد مردم استان کردستان اعم از کشاورز و غیرکشاورز پایین بوده و اقتصاد استان کوچک است، افزود:اکنون وقت کاشت محصولات کشاورزان است و باید تمام ‌امکانات لازم جهت انجام این کار در اختیار آنان قرار گیرد.

استاندار کردستان با تاکید بر ضرورت پلاک‌گذاری ماشین‌آلات کشاورزی و تأمین سوخت روستائیان تصریح کرد: باید مسئولان دستگاه‌های مربوطه در کمک به روستانشینان و حمایت از بخش هیچ تنگ‌نظری به خرج ندهند و برای ماندگاری آنان در روستا کمک کنند.

وی با بیان اینکه نباید در بحث قاچاق همه مردم را قاچاقچی فرض کنیم، خاطرنشان کرد: مردمان مرزنشین برای کسب رزق و روزی حلال و امرار معاش خود در مرزها مشغول به‌کار هستند و‌ ما باید مبارزه با قاچاق را از جاهای دیگری پیگیری کنیم.

مرادنیا با بیان اینکه متأسفانه به قاچاقچیان سازمان یافته یا دسترسی نداریم یا آنان به گونه‌ای عمل کرده که شناسایی‌شان فراهم نمی‌شود، گفت: باید مقابله با قاچاق سازمان‌یافته در کردستان هدف‌گذاری شود و همه با هم در این راستا همت کنیم.