قدرت نمایی گلدن استیت با ششمین قهرمانی در NBA
قدرت نمایی گلدن استیت با ششمین قهرمانی در NBA

تیم بسکتبال گلدن استیت با کسب چهارمین پیروزی متوالی در فینال به عنوان قهرمانی NBA رسید. با اینکه لبرون جیمز و هواداران کلیولند امیدوار بودند بتوانند در خانه خودشان مانع قدرت نمایی گلدن استیت واریرز شوند، بامداد امروز در چهارمین سکانس از فینال NBA هم یاران استفان کری و کوین دورانت مثل همیشه قدرتمند ظاهر […]

تیم بسکتبال گلدن استیت با کسب چهارمین پیروزی متوالی در فینال به عنوان قهرمانی NBA رسید.

با اینکه لبرون جیمز و هواداران کلیولند امیدوار بودند بتوانند در خانه خودشان مانع قدرت نمایی گلدن استیت واریرز شوند، بامداد امروز در چهارمین سکانس از فینال NBA هم یاران استفان کری و کوین دورانت مثل همیشه قدرتمند ظاهر شده و در نهایت ۱۰۸ بر ۸۴ به برتری رسیدند.

گلدن استیت در ۳ مسابقه قبلی فینال هم به پیروزی دست یافته بودند و لبرون جیمز که بار تیم کلیولند را به تنهایی به دوش می کشد، در بازی چهارم نیز نتوانست مقابل ستاره های گلدن استیت خودی نشان دهد.

کمتر کسی تصور می کرد کلیولند با داشتن فوق ستاره ای مثل لبرون جیمز مشهور به پادشاه نتواند حتی یک پیروزی هم در فینال NBA مقابل گلدن استیت کسب کند؛ اما دقیقا سریال قهرمانی بازیکنانی چون استفان کری و کوین دورانت مثل سال گذشته تکرار شد.

در این بازی استفان کری، فوق ستاره گلدن استیت با کسب ۳۷ امتیاز، ۶ ریباند و ۴ پاس بهترین بازیکن میدان بود.

لبرون جیمز هم مثل همیشه در میان بازیکنان کلیولند بهترین عملکرد را داشت و در بازی چهارم نیز با کسب ۲۳، ۷ ریباند و ۸ پاس منجر به گل به کار خود پایان داد.

این ششمین قهرمانی گلدن استیت در تاریخ رقابت های NBA است. آن‌ها پیش از این در سال های ۱۹۴۷، ۱۹۵۶، ۱۹۷۵، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ نیز قهرمان NBA شده بودند و  اکنون  همراه شیکاگو بولز با ۶ قهرمانی در رده سوم دارندگان بیشترین قهرمانی در NBA قرار دارند.