قدردانی العبادی از دستاوردهای ارتش در مبارزه با تروریسم
قدردانی العبادی از دستاوردهای ارتش در مبارزه با تروریسم

نخست وزیر عراق از فداکاری های ارتش این کشور و دستاوردهای آن در شکست دادن تروریسم و آزادسازی عراق از لوث گروه تروریستی داعش قدردانی کرد. به نقل از سومریه نیوز، حیدر العبادی نخست وزیر عراق در سخنرانی خود در مراسمی به مناسبت روز ارتش گفت: ما با افتخار سالگرد تاسیس ارتش عراق که با […]

نخست وزیر عراق از فداکاری های ارتش این کشور و دستاوردهای آن در شکست دادن تروریسم و آزادسازی عراق از لوث گروه تروریستی داعش قدردانی کرد.

به نقل از سومریه نیوز، حیدر العبادی نخست وزیر عراق در سخنرانی خود در مراسمی به مناسبت روز ارتش گفت: ما با افتخار سالگرد تاسیس ارتش عراق که با تمام نیروهایش مهمترین حماسه های قهرمانانه ملی را برای کشور و ملت رقم زد یاد آور می شویم.

وی افزود: ارتش، بزرگی و جایگاه کشور را به آن برگرداند و از این سرزمین دفاع کرد و در این راه فداکاری های ارزشمندی در سخت ترین مراحلی که عراق شاهد آن بود از خود نشان داد.

العبادی همچنین تاکید کرد: این ارتش به حق مانند دژ محکمی از دستاوردهای ملی و حاکمیت کشورشان دفاع کرد. به مناسبت این روز و دستاوردهای محقق شده علیه گروه تروریستی داعش و تحقق امنیت و ثبات در کشور در سایه خونهای ریخته شده از نیروهای ارتش تاکید می کنیم که همچنان به اقدامات خود در ساختن ارتش ملی قدرتمند حامی کشورمان و ملتمان و حاکمیت عراق ادامه می دهیم. این ارتش شعار امنیت و آزادی و عراق یکپارچه بدون وابستگی به حزب یا گروه خاصی را با خود دارد. ارتش ما نشان داده که به هیچ گروهی تعلق ندارد و برای نجات دادن شهروندان و آزادی سرزمینمان از دست تروریسم وارد یک جنگ تمام عیار شد.