قدوس: از انتخاب ایران پشیمان نیستم
قدوس: از انتخاب ایران پشیمان نیستم

بازیکن ایرانی تیم آمیان در صحبت‌هایی درباره انتخاب ایران و حضور در ‌تیم ملی این کشور ابراز خرسندی کرد.  به نقل از بلادت سوئد، سامان قدوس بازیکن تیم ملی فوتبال ایران تقریبا یک سالی است که انتخاب کرده تا برای تیم ملی ایران به میدان برود و به همین خاطر سوئد یکی از هجومی‌ترین بازیکنانی که […]

بازیکن ایرانی تیم آمیان در صحبت‌هایی درباره انتخاب ایران و حضور در ‌تیم ملی این کشور ابراز خرسندی کرد.

 به نقل از بلادت سوئد، سامان قدوس بازیکن تیم ملی فوتبال ایران تقریبا یک سالی است که انتخاب کرده تا برای تیم ملی ایران به میدان برود و به همین خاطر سوئد یکی از هجومی‌ترین بازیکنانی که می‌توانست داشته باشد را از دست داد.

سامان قدوس درباره انتخاب ایران گفت: افتخار می‌کنم که می‌توانستم برای تیم‌های ایران و سوئد بازی کنم. با این حال من انتخاب خودم را انجام دادم و هیچ پشیمانی‌ای از آن نیز ندارم. تنها به این فکر می‌کنم که بهترین بازی‌های خودم را برای ایران انجام دهم و اصلا به این فکر نمی‌کنم اگر این انتخاب را نمی کردم چه اتفاقاتی رخ می‌داد.

این بازیکن ایرانی در جام جهانی در اواسط نیمه دوم بازی با مراکش برای ایران به میدان رفت. همچنین او در بازی اخیر تیم ملی ایران برابر بولیوی به میدان رفت.

این بازیکن درباره بازی در تیم ملی ایران گفت: هنوز یک سال نمی‌شود که برای تیم ملی ایران بازی می‌کنم و احساس بازیکن تازه وارد و جدید را دارم. تا جایی که ممکن است باید از بازیکنان شناخت به دست بیاورم و خوشبختانه تا الان همه چیز برای من خوب پیش رفته است. رقابت خوبی در تیم ملی ایران وجود دارد.