وزیر ورزش خواستار قرار گرفتن مصوبه روز ملی کشتی شد
وزیر ورزش خواستار قرار گرفتن مصوبه روز ملی کشتی شد

‌مسعود سلطانی فر در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست دکتر روحانی، قرار گرفتن مصوبه روز ملی کشتی در دستور کار این شورا را خواستار شد. شورای عالی انقلاب فرهنگی عصر سه شنبه به ریاست دکتر حسن روحانی رئیس جمهور تشکیل شد در این جلسه مسعود سلطانی فر  با اشاره به اهمیت و جایگاه […]

وزیر ورزش

‌مسعود سلطانی فر در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست دکتر روحانی، قرار گرفتن مصوبه روز ملی کشتی در دستور کار این شورا را خواستار شد.

شورای عالی انقلاب فرهنگی عصر سه شنبه به ریاست دکتر حسن روحانی رئیس جمهور تشکیل شد در این جلسه مسعود سلطانی فر  با اشاره به اهمیت و جایگاه کشتی به عنوان ورزش اول و مدال آور ایران در میادین بزرگ و بین الملی، خواستار تسریع در تصویب مصوبه شورای فرهنگ عمومی برای تعیین روز ملی کشتی شد.

وزیر ورزش و جوانان با یادآوری موفقیت های قهرمانان این رشته در تاریخ ورزش ایران، گفت‌: کشتی یک فرهنگ است که با هویت و شخصیت مردم ایران پیوند دیرینه دارد و امیدوارم با نظر اعضای شورا هر چه زودتر این مصوبه در دستور کار قرار گیرد و پنجم شهریور زاد روز جهان پهلوان غلامرضا تختی به صورت رسمی در تقویم ایران به عنوان «روز ملی کشتی » ثبت شود.