قطر بهترین تیم هفدهمین دوره جام ملت‌ها/ ژاپن و ایران در تعقیب
قطر بهترین تیم هفدهمین دوره جام ملت‌ها/ ژاپن و ایران در تعقیب

در حالی به مرحله نیمه نهایی جام ملتهای آسیا رسیدیم که تیم فوتبال قطر یکی از چهار تیم برتر قاره کهن، بهترین تیم حاضر در این تورنمنت بوده است. به گزارش واحد ورزشی خبرگزاری صبح اقتصاد تیم فوتبال قطر در دیداری سخت و نفس گیر توانست کره جنوبی یکی از چهار قدرت برتر آسیا را از گردونه […]

در حالی به مرحله نیمه نهایی جام ملتهای آسیا رسیدیم که تیم فوتبال قطر یکی از چهار تیم برتر قاره کهن، بهترین تیم حاضر در این تورنمنت بوده است.

به گزارش واحد ورزشی خبرگزاری صبح اقتصاد تیم فوتبال قطر در دیداری سخت و نفس گیر توانست کره جنوبی یکی از چهار قدرت برتر آسیا را از گردونه جام ملتهای آسیا حذف کند و خود راهی مرحله نیمه نهایی شود. این پنجمین پیروزی قطری‌ها در این جام بود تا آنها در کنار ژاپن تنها تیم‌هایی باشند که ۱۰۰ درصد بازی‌های خود را با پیروزی پشت سر گذاشته باشند.

تیم فوتبال قطر با ۵ پیروزی به همراه ژاپن دارای بیشترین پیروزی است و با ۱۲ گل زده و بدون گل خورده در کنار ایران بهترین خطوط حمله و دفاع مسابقات را دارد.

قطر به همراه ژاپن تنها تیم‌هایی هستند که در همه مسابقات خود موفق به گلزنی شده‌اند و بر خلاف ژاپن هیچ یک از گلهای این تیم از روی نقطه پنالتی به دست نیامده است.

تیم فوتبال ژاپن که با پیروزی‌های اقتصادی و با حداقل تفاضل گل تا این مرحله بالا آمده، با ۵ پیروزی، ۸ گل زده و ۳ گل خورده دومین تیم برتر جام است و تیم ملی ایران با ۴ پیروزی، یک مساوی، ۱۲ گل زده و بدون گل خورده سومین تیم برتر مسابقات تا به امروز بوده است.

۳ تیم ایران، ژاپن و قطر به همراه امارات به مرحله نیمه نهایی جام ملتهای آسیا در امارات رسیدند تا قهرمان این دوره از بازیها از بین این ۴ تیم برگزیده شود./مهرنیوز