قلعه‌نویی با سپاهان تمام کرد/ ابهام در همکاری با محرم نویدکیا
قلعه‌نویی با سپاهان تمام کرد/ ابهام در همکاری با محرم نویدکیا

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال ذوب آهن با باشگاه سپاهان به توافق رسید و خبر سرمربیگری‌اش به صورت رسمی تا چند روز دیگر اعلام می‌شود.  باشگاه سپاهان اصفهان به توافقات نهایی با امیر قلعه‌نویی رسید تا سرمربی فصل گذشته ذوب آهن اصفهان به زودی قراردادش را با این تیم امضا  کند. پس از اینکه توافقات […]

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال ذوب آهن با باشگاه سپاهان به توافق رسید و خبر سرمربیگری‌اش به صورت رسمی تا چند روز دیگر اعلام می‌شود.

 باشگاه سپاهان اصفهان به توافقات نهایی با امیر قلعه‌نویی رسید تا سرمربی فصل گذشته ذوب آهن اصفهان به زودی قراردادش را با این تیم امضا  کند.

پس از اینکه توافقات اولیه بین نماینده امیر قلعه نویی و مدیران باشگاه سپاهان صورت گرفت مسئولان این باشگاه مذاکرات مستقیمی را بر سر جزئیات قرارداد با وی آغاز کرد که دو طرف به توافق کامل رسیدند تا قلعه نویی که سابقه حضور در سپاهان و کسب دو عنوان قهرمانی با این تیم را در رقابت‌های لیگ برتر دارد بار دیگر سکان هدایت فنی زردپوشان اصفهانی را بر عهده بگیرد.

قلعه نویی دستیاران خود در سپاهان را نیز معرفی کرده است و حتی در مذاکرات طرفین نام محرم نویدکیا هم مطرح شده است اما هنوز چانه زنی برای انتخاب مربیان سپاهان ادامه دارد. گفته می شود یکی از دستیاران قلعه نویی در سپاهان «تکسیرا» پرتغالی است که در تراکتورسازی و ذوب آهن هم همراه قلعه نویی بوده است.