قهرمان لیگ والیبال بانوان
قهرمان لیگ والیبال بانوان
در حالی که سرمربی تیم والیبال بانوان سایپا معتقد است که تیمش قهرمان لیگ برتر والیبال بانوان شده اما فدراسیون والیبال این خبر را رسما اعلام نکرده است.

به گزارش واحد ورزشی خبرگزاری صبح اقتصاد  در پی شیوع ویروس کرونا در کشور، هفته ششم از دور برگشت لیگ برتر والیبال بانوان لغو شد. تا پایان هفته پنجم تیم سایپا تهران با ۳۷ امتیاز صدرنشینی لیگ را در اختیار داشت و به پلی‌آف صعود کرده بود اما به دلیل نگرانی از وضعیت سلامت بازیکنان، فدراسیون کلیه مسابقات والیبال در سال ۹۸ را لغو کرد.”قهرمان لیگ والیبال بانوان ”

تیم‌سایپا پس از این تصمیم درخواست داده تا رده‌بندی بانوان اعلام و قهرمان لیگ برتر مشخص شود. در همین راستا مریم هاشمی، سرمربی این تیم می‌گوید که به عنوان قهرمان لیگ برتر انتخاب شده‌اند.

هاشمی در مورد قهرمانی در لیگ بیان کرد: به عنوان قهرمان لیگ برتر انتخاب شده‌ایم. وقتی تیمی برای مسابقات قهرمانی باشگاه‌های بانوان آسیا اعلام آمادگی می‌کند و فدراسیون قبول می‌کند یعنی آن تیم قهرمان است چون تیم اول لیگ به این مسابقات اعزام می‌شود. در ضمن فدراسیون نامه ای را مبنی بر قهرمانی تیم ما به مدیرعامل باشگاه داده‌ است.

با این حال فدراسیون والیبال هنوز رسما چیزی را اعلام نکرده است و اگر قرار بر اتمام لیگ است باید وضعیت تیم‌ها را مشخص کند.

 دیدارهای هفته سوم دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان امروز پنج شنبه با برگزاری سه دیدار پیگیری شد.

تیم صدرنشین سایپای تهران امروز موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر تیم توسعه اطلس را شکست دهد. در دیگر بازی هفته نیز تیم شورا و شهرداری قزوین با نتیجه ۳ بر صفر اکسون تهران را شکست داد، همچنین تیم پیکان موفق شد با نتیجه سه بر صفر از سد افق قم عبور کند.

روز گذشته نیز تیم ذوب آهن اصفهان موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر تیم ستارگان شیراز را شکست دهد و به دهمین برد خود دست یابد.

نتایج کامل دیدارهای هفته سوم دور برگشت لیگ برتر والیبال بانوان؛

٭ افق قم ۰ – پیکان تهران ۳ (۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۷)

٭ شورا و شهرداری قزوین ۳ – اکسون تهران صفر (۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۱)

٭ سایپای تهران ۳ – توسعه اطلس صفر (۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۲ و ۲۵ بر ۱۳)

  • منبع خبر : ایسنا