قوه قضائیه قاطعانه با عاملین قاچاق کالا برخورد می کند
قوه قضائیه قاطعانه با عاملین قاچاق کالا برخورد می کند

معاون وزیر صنعت از دستگاه قضایی خواستار برخورد قاطعانه و جدی با قاچاقچیان کالا شد. محمود نوابی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی صبح اقتصاد درباره قاچاق کالا و عدم برخورد قاطع دستگاههای مسئول گفت: برخورد با قاچاق کالا فقط بر عهده یک سازمان خاص نیست. همه دستگاههای […]

محمود نوابی

معاون وزیر صنعت از دستگاه قضایی خواستار برخورد قاطعانه و جدی با قاچاقچیان کالا شد.

محمود نوابی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی صبح اقتصاد درباره قاچاق کالا و عدم برخورد قاطع دستگاههای مسئول گفت: برخورد با قاچاق کالا فقط بر عهده یک سازمان خاص نیست. همه دستگاههای مربوطه اعم از سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان، وزارت اطلاعات، دستگاه قضائی، ناجا و …. عهده دار این مسئولیت مهم هستند.

وی در ادامه افزود: اولویت ما همانند سال های گذشته مبارزه با قاچاق کالا در سطح عرضه است. در مرزهای کشور باید نظارت ویژه ای صورت پذیرد که این مهم نیازمند افزایش نیرو می باشد.

نوابی با اشاره به اینکه آمار برخورد با قاچاقچیان قابل تقدیر بوده است، تصریح کرد: همچنان باید با همکاری تمامی نهادها به دنبال کاهش قاچاق کالا باشیم و در این زمینه دستگاه قضایی باید قاطعانه با عوامل مختلف برخورد کند.