قوه قضاییه در کنار دولت است
قوه قضاییه در کنار دولت است
دادستان کل کشور با بیان اینکه قوه قضاییه در رابطه با تولید، توزیع و نظارت در کنار دولت است، گفت: قوه قضاییه تمام تلاش خود را به کار می بندد تا هیچ بنگاه تولیدی تعطیل نشود.

به گزارش واحد اجتماعی خبرگزاری صبح اقتصاد به نقل از وزارت صنعت، حجت الاسلام محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور در بیست و ششمین جلسه ستاد تنظیم بازار گفت: باید آسیب ها را بشناسیم و راه درمان آنها را پیدا کنیم و آسیبی که امروز در جامعه وجود دارد مسائل اقتصادی است که منشا بخشی از آن ها تحریم های ظالمانه دشمن است که علیه مردم و کشورمان به کار گرفته است.

او با بیان اینکه بخشی از آسیب ها به تصمیم‌گیری های داخلی مربوط می شود و باید شناسایی و رفع شود و مسئولین اجرایی باید این کار را انجام دهند، افزود: در این جلساتی که تشکیل می شود باید نقاط ضعف و ایرادات شناسایی شود و در حدی که در توان داریم قدم برداریم.

دادستان کل کشور با بیان اینکه رفع مسائل و مشکلات اقتصادی دغدغه مقام معظم رهبری است گفت: دولت، دستگاه قضایی و سایر دستگاه های مربوط باید تلاش کنند تا این مشکلات رفع شود، در برخی از کالاها شاهد مشکلاتی هستیم که باید در رفع مشکلات انها تلاش و همکاری شود.

وی با تاکید براینکه قوه قضاییه برای اینکه هیچ بنگاه تولیدی تعطیل نشود ورود کرده است و از هیچ کوششی دریغ نمی کند، تصریح کرد: با دستور رییس قوه قضاییه با محوریت استانداران در استان ها هر جا گره ای در کار است و دستگاه قضایی آمادگی دارد کمک کند و از دولت و مردم حمایت کند.

وی بیان کرد: در رابطه با مسئله تولید، توزیع و نظارت در کنار دولت هستیم و از توان خودمان برای رفع مشکلات استفاده می کنیم و در این شرایط مردم باید کمترین مشکل را داشته باشند گفت: هر مشکلی هم که وجود دارد صادقانه و به صراحت به مردم بگوییم.

  • منبع خبر : مهر