لزوم ارتقای توان موشکی ایران/دولت فعالیت های هسته ای را از سر بگیرد
لزوم ارتقای توان موشکی ایران/دولت فعالیت های هسته ای را از سر بگیرد

جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی صبح اقتصاد درباره بررسی برجام در کنگره آمریکا گفت: آمریکایی ها به تمام خواسته های خودشان در برجام رسیدند و امروز این توافق برای آنها سود یا منفعتی ندارد و دنباله امتیاز گرفتن از ایران […]

جواد کریمی قدوسی

جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی صبح اقتصاد درباره بررسی برجام در کنگره آمریکا گفت: آمریکایی ها به تمام خواسته های خودشان در برجام رسیدند و امروز این توافق برای آنها سود یا منفعتی ندارد و دنباله امتیاز گرفتن از ایران هستند.
وی در ادامه بیان خود افزود: آنها می خواهند ایران تحت فشار قرار بگیرد و دست از ارتقاء توان دفاعی و موشکی خود بردارد.
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکایی ها بدنبال رقم زدن برجام های دیگر برای ایران هستند، تصریح کرد: هر امتیازی که دلشان خواست از ما گرفتند و ما هم به خیال اینکه آنها بر تعهداتشان پابند هستند، سکوت کردیم.
کریمی قدوسی همچنین اضافه کرد: کنگره آمریکا، رئیس جمهوررا هر ماهه مجبور به ارائه گزارش کرده است. زیرا درصدد کم کردن اختیارات رئیس جمهوری در مقابله با برجام و همچنین عدم پایبندی هستند تا موضوعات را بررسی و در مورد ماندن یا نمادن آمریکا در توافق هسته ای تصمیم گیری کند.
وی گفت: کنگره و مجلس سنای آمریکا با تصویب قانون کاستا نشان داد که اجماع یکپارچه در مقابله با برجام و همچنین ملت ایران دارند. زیرا بر این عقیده هستند که ایران بعد از تصویب توافق هسته ای دیگر با آمریکا درباره هیچ موضوعی وارد مذاکره نخواهد شد. بنابراین درصدد نشاندن اروپایی ها در جهت گرفتن امتیازات بیشتر بر سر میز مذاکرات با ایران هستند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنابراین خواسته ملت ایران تحول و پیشرفت در زمینه اقتصادی و همچنین ارتقای سیستم های دفاعی و موشکی است و از دولت انتظار میرود فعالیت های هسته ای را که در طی این دوسال متوقف کرده است با سرعت بسیار زیاد به حالت اولیه خود یا فراتر از آن برگرداند.