لغو دیدار رده بندی لیگ برتر بسکتبال
لغو دیدار رده بندی لیگ برتر بسکتبال
دیدار رده بندی لیگ برتر بسکتبال کشورمان برگزار نمی‌شود.

به گزارش واحد ورزشی خبرگزاری صبح اقتصاد رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشورمان به روز های پایانی خود رسیده است و تیم های بسکتبال شهرداری گرگان و پالایش نفت آبادان به دیدار نهایی رسیده اند و قرار است دیدار های فینال در روز ها ششم و هفتم و یازدهم و دوازدهم اردیبهشت به میزبانی گرگان و آبادان برگزار شود.
همچنین قرار بود دیدار رده بندی این مسابقات هم در شهر های تهران و ماهشهر میان تیم های بسکتبال شیمیدر تهران و پتروشیمی بندر امام برگزار شود اما ظاهرا دو تیم که از حضور ملی پوشان زیادی هم سود می برند و باید بازیکنانشان از چندی دیگر در اردو های تیم ملی حاضر شوند و همچنین با حذف در این مرحله دیگر روحیه چندانی برای برگزاری دیدار رفت و برگشت ندارند ، خواهان برگزار نشدن این بازی شدند.
همچنین هنریک درغوکاسیان مالک باشگاه شیمیدر در مصاحبه ای عنوان کرده بود که با هماهنگی باشگاه پتروشیمی بندر امام در نامه ای به فدراسیون خواستار لغو دیدار رده بندی و عنوان سوم مشترک برای دو تیم بودند و با این حال اگر نظر به برگزاری تک دیدار رده بندی باشند آن ها موافق انجام این بازی هستند.
علاوه بر این در چند روز گذشته در فدراسیون بسکتبال جلسه ای به حضور مسئولان ترتیب داده شد تا این موضوع بررسی شود و در نهایت نتیجه بر آن شد تا دیدار رده بندی میان تیم های بسکتبال پتروشیمی بندر امام و شیمیدر تهران لغو شود.

  • منبع خبر : ایران آنلاین