لغو «پیامکی» جلسه تعیین تکلیف اکران نوروز
لغو «پیامکی» جلسه تعیین تکلیف اکران نوروز
جلسه شورای صنفی نمایش که قرار بود امروز با موضوع نهایی شدن اکران‌های نوروز ۹۸ برگزار شود، بدون هیچ توضیحی از سوی مسئولان این شورا لغو شده است.

به گزارش واحد فرهنگی خبرگزاری صبح اقتصاد صبح دیروز دوشنبه ۲۰ اسفندماه قرار بود مانند روال هر هفته، جلسه شورای صنفی نمایش برگزار شود. جلسه‌ای که یکی از مهمترین جلسات این شورا طی یک سال گذشته به شمار می‌رفت و قرار بود تکلیف نهایی اکران نوروز ۹۸ در این جلسه مشخص شود تا صاحبان فیلم‌ها بتوانند فرصت لازم برای تبلیغات فیلم‌های خود را داشته باشند.

در حالی که رسانه‌ها در انتظار اعلام فهرست نهایی فیلم‌ها از سوی شورا بودند، اعضای شورای صنفی نمایش از طریق پیامک در جریان لغو جلسه امروز قرار گرفتند.

در پاسخ به پیگیری‌های خبرنگار مهر، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش ضمن تأیید خبر برگزار نشدن جلسه امروز، تأکید کرد دلیل اصلی برگزار نشدن این جلسه هنوزاعلام نشده و این امکان وجود دارد که برگزاری این جلسه به روز دیگری موکول شود.

در پی ابراز بی‌اطلاعی سخنگو از دلایل لغو این جلسه، با محسن امیریوسفی رئیس شورای صنفی نمایش تماس گرفتیم اما امیریوسفی نیز حاضر به ارائه توضیح درباره لغو جلسه امروز شورای صنفی نمایش نشد.

در حالی که کمتر از ۱۰ روز به پایان سال باقی مانده و طبق آیین‌نامه اکران، فیلم‌های نوروز باید از هفته آینده روانه پرده سینماها شوند، هنوز ترکیب قطعی فیلم‌ها مشخص نشده و تأخیر در معرفی آثار موجب سردرگمی برخی از صاحبان فیلم‌ها برای آماده‌سازی مقدماتاکران نوروزی شده است.

  • منبع خبر : مهر