لوله سازی اهواز درمسیر جهش تولید / تولید لوله ۵۶ اینچ گازی اسپیرال
لوله سازی اهواز درمسیر جهش تولید / تولید لوله ۵۶ اینچ گازی اسپیرال
عضو جوان شرکت لوله سازی اهواز از تولید لوله‌های ۵۶ اینچ گازی اسپیرال برای اولین بار در کشور و تحقق شعار رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد «جهش تولید» در این شرکت خبر داد.

لوله سازی اهواز درمسیر جهش تولید / تولید لوله ۵۶ اینچ گازی اسپیرال

به گزارش پایگاه خبری صبح اقتصاد، عضو جوان شرکت لوله سازی اهواز از تولید لوله‌های ۵۶ اینچ گازی اسپیرال برای اولین بار در کشور و تحقق شعار رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد «جهش تولید» در این شرکت خبر داد.

حسام خوش بین فر از مدیران جوان صنایع در خوزستان در این باره در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با تمام توان تلاش می‌کنیم پس از رونق تولید از ابتدای امسال به سوی محقق کردنِ جهش تولید گام برداریم. رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها و بارها در سخنانشان بر لزوم استفاده از جوانان تاکید داشته اند و اخیراً در دو اظهار نظر اخیرشان، یکی در بیانیه ۲۴ بهمن و دیگری در ۲۹ بهمن در دیدار هزاران نفر از مردم استان آذربایجان شرقی به مساله جوانان و حضور آنها در عرصه‌های مختلف پرداخته‌اند. ایشان در این دیدار فرمودند: «امروز روز کار و حرکت دولت، مسئولان، ملت و به خصوص جوانان است که باید ظرفیت‌های بلااستفاده فراوان و گسترده کشور را شناسایی و بهره برداری کنند».

خوش بین فر اظهار کرد: قطعاً اگر فرموده‌ها و تأکیدات رهبری نبودند امروز شاهد حضور جوانان در عرصه‌های مهم کشور نبودیم. رهبر معظم انقلاب اسلامی با درایت و بصیرتی که دارد طی سخنان مکرر بر لزوم استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت جوانان پرداخته است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی ۱۳۹۹ به مسئله جوانانِ با انگیزه و مؤمن و متشرع اشاره فرمودند، افزود: مقام معظم رهبری استفاده از ظرفیت‌های کشور را نیازمند حرکت آتش به اختیار جوانان دانستند و امیدارم در این مسیر بتوانیم در وسع و بضاعت خودمان برای جامعه و کشور اسلامی عزیزمان مفید واقع شویم.

جوان‌ترین عضو هیئت مدیره شرکت لوله سازی اهواز در ادامه افزود: مجموعه بزرگ لوله سازی اهواز پارسال با افزایش تولید و ثبت رکورد جدید در خط تولیدِ پروژه ملی گوره به جاسک، آمادگی کامل برای تحققِ جهش تولید را دارد. امسال نیز با راه اندازی کارخانه اسپیرال و تولید اولین لوله‌های ۵۶ اینچ گازی در سطح کشور، قطعاً جهش تولیدِ چشمگیری خواهیم داشت.

خوش بین فر همچنین با بیان اینکه رهبری معظم ایران فرمودند که شما جوانان عزیز موتور پیشران حرکت کشور هستید، توضیح داد: قطعاً ما در مسیر تولید و محقق شدنِ جهش تولید البته با بهره از تجربه موسپیدان خردمند و کارآزموده صنعت در مسیر توسعه کشور گام برخواهیم داشت. همانگونه که رهبرمان در پیام نوروزی تاکید کردند جوانان متشرع که احتمال خیانت در آنان نسبت به دیگران کمتر است باید به کار گرفته شوند.

وی اظهار کرد: ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی برای جهاد گران و زحمتکشان عرصه صنعت، موتورِ تولید و اقتصاد در شرایط کنونی کشور نیاز به نیروی پرانرژی و تلاشگر دارد که جوانانمان چنین انرژی مضاعف را دارند و با استفاده از رهنمودهای عالمانه رهبر معظم انقلاب حتماً به اهداف بزرگ و عالیه‌ی انقلاب خواهیم رسید.