«لوپتگی» امروز اخراج می‎شود/ «کونته» در راه برنابئو
«لوپتگی» امروز اخراج می‎شود/ «کونته» در راه برنابئو

مطبوعات اسپانیایی خبر دادند یولن لوپتگی امروز از سمتش در رئال مادرید برکنار خواهد شد و به احتمال زیاد شاهد معرفی کونته به عنوان سرمربی جدید این تیم خواهیم بود. مطبوعات اسپانیایی خبر دادند که یولن لوپتگی، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید امروز اخراج می‌شود و انتظار می‌رود به زودی آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی، به […]

مطبوعات اسپانیایی خبر دادند یولن لوپتگی امروز از سمتش در رئال مادرید برکنار خواهد شد و به احتمال زیاد شاهد معرفی کونته به عنوان سرمربی جدید این تیم خواهیم بود.

مطبوعات اسپانیایی خبر دادند که یولن لوپتگی، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید امروز اخراج می‌شود و انتظار می‌رود به زودی آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی، به عنوان جانشین او معرفی شود.

پیش از این هم اوضاع برای سرمربی سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا مساعد نبود و حالا با شکست ۵ بر یک در نیوکمپ عصبانیت فلورنتینو پرس از او دوچندان شده است.

در نتیجه مذاکراتی که گفته می‌شد ممکن است با مربیان دیگر آغاز شود، آغاز شده است. اگر پرس نتواند به سرعت کونته را برای کار در این تیم متقاعد کند سانتیاگو سولاری موقتا هدایت تیم را به عهده خواهد گرفت و تمرینات را اداره خواهد کرد. او همچنین در دیدار این تیم مقابل ملیلا در جام حذفی روی نیمکت رئال مادرید خواهد نشست.

کونته با تیم سابقش چلسی مشکل قرارداد دارد و در صورتی که قبل از برطرف کردن این مشکل بخواهد با تیم دیگری قرارداد ببندد مبلغ زیادی را از دست خواهد داد. شاید دلیل این که تا همینجا هم لوپتگی توانسته به کارش در مادرید ادامه دهد همین مشکل کونته بوده است.