لیگ بسکتبال در یک قدمی ۱۵ تیمی شدن!
لیگ بسکتبال در یک قدمی ۱۵ تیمی شدن!
تیم بسکتبال خانه بسکتبال خوزستان اگر یک بازی دیگر مقابل حریفان به میدان نرود، طبق آیین نامه مسابقات از لیگ برتر حذف می‌شود.

تیم بسکتبال خانه بسکتبال خوزستان اگر یک بازی دیگر مقابل حریفان به میدان نرود، طبق آیین نامه مسابقات از لیگ برتر حذف می‌شود.

به گزارش صبح اقتصاد، در حالی که قرار بود برگزاری دیدار تیم‌های خانه بسکتبال خوزستان و شهرداری گرگان (هفته یازدهم گروه الف) به خاطر حاضر نشدن تیم خوزستان در تهران به زمان دیگری موکول شود، کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون شاگردان سامری را با حساب ۲۰ – صفر بازنده معرفی کرد.

طی روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر منحل شدن تیم خانه بسکتبال خوزستان منتشر شد که فرهاد زحمتکش، رئیس کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون بسکتبال درباره این موضوع به ایسنا گفت: “فعلا نامه یا مدرکی کتبی مبنی بر منحل شدن این تیم به فدراسیون ارائه نشده است، بنابراین فعلا منحل شدن تیم خانه بسکتبال خوزستان مشخص نیست. آن‌ها تنها به صورت شفاهی اعلام کردند که برای بازی روز جمعه نمی‌توانند به تهران بیایند چون مشکل مالی دارند. ما هم در تلاش هستیم تا بازی را روز دیگری برگزار کنیم.”

اکنون که تیم خانه بسکتبال خوزستان به خاطر عدم حضور در دیدار برابر شهرداری گرگان بازنده اعلام شده است، طبق آیین نامه فدراسیون اگر در یک بازی دیگر شرکت نکند به صورت اتومات از لیگ حذف و گروه الف مسابقات باید به صورت هفت تیمی پیگیری شود.

حال با توجه به اتفاقات رخ داده، باید دید که تکلیف تیم خانه بسکتبال خوزستان چه خواهد شد و آیا این تیم در ادامه فصل نیز مقابل حریفان به میدان خواهد رفت یا خیر؟ تیمی که از ابتدای شروع فصل نیز با مشکلات مال دست و پنجه نرم می‌کرد و حمایت نشدن از سوی مسئولان استانی هم ناراحتی رئیس هیات این استان را به همراه داشت.