لیگ قهرمانان اروپا| رئال مادرید مقهور درخشش دی‌ماریا و PSG شد/ تساوی دراماتیک اتلتیکو مقابل یوونتوس در شب برتری آسان من‌سیتی و بایرن
لیگ قهرمانان اروپا| رئال مادرید مقهور درخشش دی‌ماریا و PSG شد/ تساوی دراماتیک اتلتیکو مقابل یوونتوس در شب برتری آسان من‌سیتی و بایرن
شب تلخ رئال مادرید مصادف با پیروزی آسان بایرن مونیخ و منچسترسیتی و تساوی دراماتیک اتلتیکو شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته نخست مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با شکست سنگین رئال مادرید، تساوی دراماتیک اتلتیکومادرید مقابل یوونتوس و برتری آسان بایرن مونیخ و منچسترسیتی به پایان رسید.

در مهمترین بازی از گروه اول، پاری‌سن‌ژرمن در خانه خود ۳ بر صفر رئال مادرید را شکست داد و ضمن نشان دادن اقتدارش بیش از پیش ضعف‌های تیم زیدان را نمایان کرد. ستاره بازی، آنخل دی‌ماریا، بازیکن سابق رئال مادرید بود که در دقایق ۱۴ و ۳۳ دو گل به ثمر رساند و مونیه هم با گلزنی در دقیقه ۹۰ شکست رقیب بزرگ تیمش را سنگین‌تر کرد. البته میهمان دو بار توسط بیل و بنزما به گل رسید، اما هر دو بار گل‌ها به درستی مردود اعلام شد.

براساس این گزارش، در گروه چهارم، یوونتوس در خانه اتلتیکومادرید به تساوی ۲ – ۲ رسید.کوادرادو در دقیقه ۴۸ و متویدی در دقیقه ۶۵ یووه را پیش انداختند، اما ساویچ در دقیقه ۷۰  و خیمنس در دقیقه ۹۰ اتلتیکو را به بازی برگرداندند و تساوی را رقم زدند. در دیگر بازی این گروه، لوکوموتیو مسکو در خانه بایرلورکوزن به برتری ۲ بر یک رسید.

چهارشنبه شب همچنین در گروه دوم رقابت‌ها بایرن مونیخ به راحتی در خانه ۳ بر صفر ستاره سرخ را برد. کومان در دقیقه ۳۴، لواندوفسکی در دقیقه ۸۰ و مولر در دقیقه ۱+۹۰ برای میزبان گل زدند. در دیداری از گروه سوم نیز منچسترسیتی با سه گل در خانه شاختار به برتری رسید. محرز در دقیقه ۲۴، گوندوگان در دقیقه ۳۸ و ژسوس در دقیقه ۷۶ برای سیتی گلزنی کردند. از همین گروه، دیناموزاگرب با چهار گل در خانه آتالانتا را شکست داد.