مالزی سیاست متوازنی در قبال بحران‌های منطقه‌ای داشته باشد
مالزی سیاست متوازنی در قبال بحران‌های منطقه‌ای داشته باشد

دستیار ارشد وزیر امور خارجه گفت: ایران انتظار دارد شاهد سیاست متوازنی از سوی مالزی نسبت به تحولات و بحران‌های منطقه ای باشد. داتو نوشیروان زین العابدین، معاون دبیرکل وزارت خارجه مالزی که در حال دیدار از تهران است، در محل وزارت امور خارجه با حسین جابری انصاری دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی […]

دستیار ارشد وزیر امور خارجه گفت: ایران انتظار دارد شاهد سیاست متوازنی از سوی مالزی نسبت به تحولات و بحران‌های منطقه ای باشد.

داتو نوشیروان زین العابدین، معاون دبیرکل وزارت خارجه مالزی که در حال دیدار از تهران است، در محل وزارت امور خارجه با حسین جابری انصاری دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی دیدار و گفتگو کرد.

جابری انصاری در این دیدار ضمن تبریک انتخابات اخیر پارلمانی مالزی و آغاز به کار دولت جدید این کشور به ریاست ماهاتیر محمد، روند تحولات منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا و سیاست های ایران در خصوص حل بحران های این منطقه را تشریح و بر آمادگی ایران برای تقویت همکاری های دو کشور در زمینه های مختلف از جمله حل و فصل بحران های منطقه ای تاکید کرد.

دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی با اشاره به جایگاه مالزی و شخصیت برجسته ماهاتیر محمد خاطرنشان کرد: ایران انتظار دارد شاهد سیاست متوازنی از سوی مالزی نسبت به تحولات و بحران های منطقه ای باشد.

زین العابدین نیز در این دیدار با اشاره به ضرورت تقویت روابط و همکاری های دو کشور در حوزه های مختلف تاکید کرد: مالزی بدنبال اتخاذ سیاست متوازن و سازنده ای در خصوص بحران های جاری در منطقه خاورمیانه است.