ماموریت دشوار مدیر رئال/ پیدا کردن جانشین برای «بیل» و «رونالدو»
ماموریت دشوار مدیر رئال/ پیدا کردن جانشین برای «بیل» و «رونالدو»

فلورنتینو پرس مدیر باشگاه رئال خیلی زود باید فعالیت در فصل جدید را آغاز کند و شروع کارش هم با جستجو برای پیدا کردن بازیکنانی مناسب به جای دو ستاره این تیم است. فصل آینده برای تیم فوتبال رئال مادرید درست ۱۰ دقیقه بعد از این که سومین قهرمانی پیاپی در اروپا را کسب کردند، […]

فلورنتینو پرس مدیر باشگاه رئال خیلی زود باید فعالیت در فصل جدید را آغاز کند و شروع کارش هم با جستجو برای پیدا کردن بازیکنانی مناسب به جای دو ستاره این تیم است.

فصل آینده برای تیم فوتبال رئال مادرید درست ۱۰ دقیقه بعد از این که سومین قهرمانی پیاپی در اروپا را کسب کردند، آغاز شد. بعد از قهرمانی، گرت بیل و کریستیانو رونالدو تردیدهایی درباره آینده‎ خود در باشگاه ایجاد کردند که همه را متعجب و شیرینی قهرمانی را کم کرد.

درست زمانی که فلورنتینو پرس و همکارانش آماده جشن گرفتن شدند خبری را شنیدند که جشنشان را خراب کرد، شاید بیل و رونالدو فصل آینده در رئال نباشند. این برای پرس خبر بدی بود، او مدیری است که هرگز دوست ندارد بازیکنش برای باشگاه مشکل ایجاد کند، حتی اگر آن بازیکن بهترین در دنیا باشد.

او حالا باید خیلی زود کارش را آغاز کند، یا متقاعد کردن این دو بازیکن برای ماندن یا پیدا کردن جایگزینی مناسب برایشان. البته پیدا کردن جانشینی برای یکی از این بازیکنان هم سخت است، چه برسد به هر دو و هم زمان.

رونالدو در طول سال‎های حضورش در رئال توانسته به خوبی در رسیدن این تیم به موفقیت کمک کند و گرت بیل هم خودش را به عنوان قهرمان بازی‎های بزرگ و فینال‎های مهم مطرح کرده است. چه کسی می‎تواند جانشینی مناسب برای این بازیکنان باشد؟