ماموستا حسینی: عده‌ای اشرار در اغتشاشات آسایش را از مردم سلب کردند
ماموستا حسینی: عده‌ای اشرار در اغتشاشات آسایش را از مردم سلب کردند
امام جمعه موقت سنندج گفت: عده‌ای اشرار و اخلاگر در این اغتشاشات اخیر موجب سلب آسایش شهروندان و تخریب اماکن، اموال عمومی و خصوصی شدند.

ماموستا حسینی: عده‌ای اشرار در اغتشاشات آسایش را از مردم سلب کردند

به گزارش خبرگزاری صبح اقتصاد، امام جمعه موقت سنندج گفت: عده‌ای اشرار و اخلاگر در این اغتشاشات اخیر موجب سلب آسایش شهروندان و تخریب اماکن، اموال عمومی و خصوصی شدند و آسایش را از مردم سلب کردند

ماموستا سیداحسن حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج با قدردانی از بصیرت و هوشیاری مردم در جداکردن صف خود از آشوبگران اظهار داشت: اعتراضات عده‌ای اشرار و اخلاگر در این اغتشاشات اخیر موجب سلب آسایش شهروندان و تخریب اماکن، اموال عمومی و خصوصی شد که این حرکت مورد قبل هیچ فرد باایمان و ولایتمداری نبود.

وی با بیان اینکه اعتراضات خشونت‌آمیز آشوبگران در استان کردستان مخالف دین، سنت و آداب و رسوم مردم کُرد بود، افزود: کردستانی‌ها مردمانی انقلابی، نجیب و باشرف هستند و این نوع رفتارها و حرکت‌ها را نمی‌پسندند.

امام جمعه موقت سنندج با یادآوری اینکه صف مردم از اشرار و فرصت‌طلبان کاملاً جداست، تصریح کرد: مردم مرزدار و همیشه در صحنه استان کردستان همواره حامی اقتدار، عزت و امنیت کشورشان هستند و اجازه خدشه‌دار کردن امنیت و آرامش کنونی را به احدی نمی‌دهند.

وی گفت: در این اغتشاشات عده‌ای اشرار با آتش‌زدن پمب‌بنزین، بانک‌ها و از بین بردن اموال مردم قصد ایجاد ناآرامی را داشتند که خوشبختانه با آگاهی دسیسه‌های آنان را برای ایجاد هرج مرج و ناامنی خنثی کردند.

ماموستا حسینی با تاکید بر اینکه طرح نظارت بر بازار تشدید و کاملاً اجرا شود، تاکید کرد: از مسئولان انتظار می‌رود اجازه افزایش قیمت کالاها را ندهند و با متخلفان برخورد قاطعانه و جدی کرده و به فکر حل مشکلات معیشتی مردم باشند.