مباحث حقوقی در ارتش باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد
مباحث حقوقی در ارتش باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: مباحث حقوقی در ارتش باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد، زیرا بسیاری از پرونده‌های موجود در اداره‌های حقوقی ارتش به دلیل نبود آگاهی از مسائل حقوقی است.

به گزارش واحد سیاسی خبرگزاری صبح اقتصاد اولین همایش روز رسته حقوق صبح امروز (شنبه) با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، حجت‌الاسلام عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، سردار طلایی نیک در سالن کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.

سیاری در این مراسم طی سخنانی با اشاره به ویژگی‌های سازمان‌های موفق اظهار داشت: هر سازمانی باید پویا باشد و اگر پویا نباشد نمی‌تواند به مسائل حال و آینده پاسخ گویی داشته باشد.

وی نبود پویایی و نوآوری در سازمان‌ها را موجب توقف رشد آن سازمان دانست و گفت: به مدیریتی که تنها به دنبال حفظ وضع موجود هستند مدیریت سرمایه داری گویند، در مقابل سازمانی که کارکنان پویا، دلسوز، ایثارگر و جهادگر داشته باشد و در کنار آن مدیران و فرماندهان آینده‌نگر و پویا دارد می‌تواند به رشد و شکوفایی برسد.

سیاری در ادامه به عوامل مؤثر در پیشرفت سازمان‌ها اشاره و تصریح کرد: در کنار مدیریت و کارکنان کارآمد ستاد سازمان‌ها نیز باید قوی باشد و افرادی باید در ستادها کار کنند که با تجربه و تخصص باشند.

وی بحث حقوقی در ارتش را بسیار مهم دانست و بیان کرد: مباحث حقوقی در ارتش باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. اگر به پرونده‌های موجود در اداره‌های حقوقی ارتش نگاه کنیم مشاهده خواهیم کرد که بسیاری از پرونده‌ها و مسائل به وجود آمده به دلیل نبود آگاهی از مسائل حقوقی است.

معاون هماهنگ کننده ارتش توجه به امور حقوقی را برای فرماندهان بسیار مهم دانست و افزود: فرماندهان باید نسبت به امور حقوقی توجه بیشتری داشته و به آن اهمیت بیشتری داده و توان حقوقی سازمان تحت فرماندهی خود را ارتقا دهند و همه ما باید با تعامل و استفاده از مشاوران حقوقی مشکلات را کاهش و سازمان‌ها را حفظ کنیم.

  • منبع خبر : مهر