مجمع کمیته ملی المپیک، وبینار یا حضوری؟
مجمع کمیته ملی المپیک، وبینار یا حضوری؟
هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا باید در مورد نحوه برگزاری مجمع عمومی سال ۹۹ تصمیم گیری کند.

به گزارش واحد ورزشی خبرگزاری صبح اقتصاد مجمع‌عمومی کمیته ملی المپیک، مجمع پرتعدادی است که بیش از ۶۰ نفر عضو دارد. کمیته ملی المپیک هر سال این مجمع را در اواخر دی ماه بر گزار می کند اما امسال برگزاری این مجمع‌با یک با چالش بزرگ روبرو است.”مجمع کمیته ملی المپیک، وبینار یا حضوری؟”

با توجه به شیوع ویروس کرونا و اینکه همچنان هم این ویروس با سرعت در ایران در حال گسترش است، برگزاری حضوری چنین مجمع بزرگی می تواند بسیار خطر آفرین باشد.

از طرفی این مجمع، آخرین مجمع عمومی در دوره ریاست رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک محسوب می شود و سال آینده باید مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک برگزار شود.”مجمع‌کمیته ملی المپیک، وبینار یا حضوری؟”

کیکاووس سعیدی در پاسخ به این پرسش ایسنا که کمیته ملی المپیک از الان به نحوه برگزاری مجمع‌‌در شرایط شیوع ویروس کرونا فکر کرده است یا خیر، گفت: زمان برگزاری مجمع‌عمومی بر اساس تقویم ما اواخر دی است. با توجه به شرایط کرونا باید ارزیابی کنیم و هیات اجرایی در مورد نحوه برگزاری آن تصمیم گیری کند. اینکه مجمع به صورت وبینار برگزار شود یا به صورت حضوری بستگی به شرایط دارد و هیات اجرایی در جلسات آتی این مساله را بررسی و تصمیم گیری خواهد کرد.

کمیته ملی المپیک ایران سازمانی ورزشی و غیرانتفاعی است که در سال ۱۳۲۵ تأسیس شد و در سال ۱۳۲۶ به عضویت کمیته بین‌المللی المپیک درآمد. این کمیته مسئول فرستادن ورزشکاران به مسابقات المپیک و بازی‌های آسیایی می‌باشد. رئیس فعلی این کمیته رضا صالحی امیری است. شاهرخ شهنازی دبیرکلی و رضا صالحی امیری ریاست این کمیته را برعهده دارند.

  • منبع خبر : ایسنا