محدودیت‌های ترافیکی ویژه در تهران / تردد در کدام خیابان‌ها ممنوع شد؟
محدودیت‌های ترافیکی ویژه در تهران / تردد در کدام خیابان‌ها ممنوع شد؟
روز ۱۲ و ۱۴ مرداد، محدودیت‌های ترافیکی ویژه در خیابان ولیعصر، جمهوری، امام خمینی و کارگر وضع شده است. همچنین روز ۱۴ مرداد تردد خودرو در میدان بهارستان ممنوع است.

به گزارش واحد اجتماعی خبرگزاری صبح اقتصاد  فردا ۱۲ مرداد ماه قرار است مراسم تنفیذ ابراهیم رئیسی برگزار شود و به همین دلیل محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدیدی برای رفت و آمد در سطح شهر تهران وضع شده است.” وضع محدودیت‌های ترافیکی ویژه در تهران / تردد در کدام خیابان‌ها ممنوع شد؟

آنگونه که رئیس پلیس تهران خبر داده است فردا ۱۲ مرداد ماه محدودیت‌های ویژه ترافیکی در محدوده خیابان‌های ولی عصر (عج)، جمهوری، امام خمینی (ره) و کارگر اجرا می‌شود. این محدودیت‌ها از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۳ ادامه دارد.
همچنین قرار است ۱۴ مرداد مراسم تحلیف ابراهیم رئیسی در مجلس برگزار شود. به همین دلیل در روز پنج‌شنبه تردد وسایل نقلیه در میدان بهارستان و تمام خیابان‌های منتهی به بهارستان و مجلس ممنوع است.
از ساعت ۱۳ روز پنجشنبه محدودیت‌های تردد در این خیابان وضع می‌شود اما از ساعت ۱۶ تا ۱۹ تردد در این منطقه‌ها ممنوع است و پلیس اجازه تردد را نمی‌دهد.
yektanet.com
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: همزمان با مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری ساعت تردد قطارهای مترو مشابه روزهای قبل است و تغییری نخواهد داشت.
همچنین آنگونه که سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری خبر داده فرودگاه‌های استان تهران در روز ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ به دلیل برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری به مدت ۲٫۵ ساعت تعطیل است.
این تعطیلی از ساعت ۱۶٫۳۰ تا ۱۹ است و شامل همه فرودگاه‌های TMA تهران شامل فرودگاه امام خمینی (ره)، مهرآباد، پیام، آزادی و قزوین می‌شود.

 سردار حسین رحیمی در حاشیه همایش اجرایی و عملیاتی مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری که در ستاد مرکزی فاتب، برگزار شد، گفت: ناجا و فاتب دارای بیشترین مسئولیت در برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف هستند و برای تامین امنیت و مدیریت ترافیک آن، برنامه‌ریزی‌های زیادی را انجام داده‌ایم.

وی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم در این خصوص با دستگاه ها و سازمانهایی نظیر سپاه، مجلس و … انجام شده است، گفت: برای مراسم تنفیذ محدودیتهای ترافیکی در محدوده خیابانهای ولیعصر (عج)، جمهوری اسلامی، امام خمینی (ره) و کارگر از ساعت ۹ صبح تا حدود ۱۳ اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: برای روز ۱۴ مرداد که مراسم تحلیف برگزار می‌شود نیز برنامه ویژه‌ای در نظر داریم و در محدوده اطراف مجلس و خیابانهای منتهی به میدان بهارستان، از ساعت ۱۳ طرحهای ویژه ترافیکی و انتظامی اجرا می‌شود و تردد از ساعت ۱۶ تا ۱۹ به کل در محدوده‌های مدنظر ممنوع خواهد بود.

وی در مورد حضور مهمانان خارجی نیز گفت: با توجه به حضور مهمانان خارجی  امکانات را به کار گرفته‌ایم تا در ترددها مشکلی ایجاد نشود.

به گفته رحیمی، علاوه بر طرحهای ویژه ترافیکی، انتظامی و ایست و بازرسی  کنترلهای نامحسوس و اطلاعاتی با بهره‌گیری از ده‌ها گشت اطلاعاتی در تهران در دستور کار است.

  • منبع خبر : تجارت نیوز