محسن رضایی: مذاکره با آمریکا سم است
محسن رضایی: مذاکره با آمریکا سم است
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کرد: آمریکا از باتلاق خودساخته هم که بیرون بیاید، مذاکره با آن سم است.

به گزارش واحد سیاسی خبرگزاری صبح اقتصاد دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کرد: آمریکا از باتلاق خودساخته هم که بیرون بیاید، مذاکره با آن سم است.”محسن رضایی: مذاکره با آمریکا سم است”

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به توئیت «دونالد ترامپ» که در آن از کشورمان خواسته بود با آمریکا مذاکره کند، واکنش نشان داد.

وی با انتشار مطلبی در حساب کاربری خود در توئیتر، اعلام کرد: ترامپ گفته است که اکنون بیایید با من مذاکره کنید. شما از باتلاق خودساخته هم که بیرون بیایید مذاکره با شما سم است. فعلاً که در باتلاق هستید.”محسن رضایی: مذاکره با آمریکا سم است”

گفتنی است، «ترامپ» در توئیتی با تشکر از ایران برای آزادی «مایکل وایت»، نوشت: وی قطعاً در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا که پاییز سال جاری برگزار می‌شود، پیروز خواهد شد و از این رو ایران نباید منتظر دولت آینده برای حصول توافقی جدید بماند.

وزیر امور خارجه کشورمان قبلا مطرح کرده بودند که درخصوص آزادی و تبادل زندانی میان دو کشور نیازی به میانجی‌گری نیست و این اقدام می‌تواند از طریق دفتر حافظت منافع که سوییس است و قبلا تجربه خوبی هم در این خصوص دارد، صورت گیرد. در این جا هیچ بحثی درخصوص برداشت‌هایی که مطرح شد مبنی بر مذاکره صورت نگرفته است.

علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری امروز ۲۲ اردیبهشت‌ماه خود گفت: امیدوارم خداوند به برکت ماه رمضان و شب‌های قدر به مردم ایران و جهان برای رهایی از ویروس کرونا کمک کند.وی افزود: مردم بی‌تردید مطمئن باشند دولت به طور شبانه روزی در مقابله با شیوع بیماری کرونا و حفظ جان و معیشت مردم اهتمام داشته است، شرایط بسیار بد است و در شرایط بد اقتصاد دنیا و اقتصاد تحریمی کشور ما باید از جان‌ها حمایت و دفاع کنیم.

ربیعی با اشاره به تشکیل جلسه ستاد مقابله کرونا با حضور رهبری گفت: بررسی‌های ما نشان می‌داد با چند اقدام فاصله‌گذاری هوشمند شاهد کاهش مرگ اما افزایش بیماریابی در کشور هستیم. دو منحنی یکی رو به بالا و دیگر با شیب ملایم رو به پایین است، کیس‌های سرپایی در حال پایش هستند و این کیس‌ها با کمک وزارت بهداشت امروز به مرز ۳۰ هزار تست در روز و به یک و نیم میلیون تست برای کامل شدن برنامه غربالگری رسیده است.

  • منبع خبر : ایران جیب