محور رایزنی های ایران و ترکیه موضوع سوریه و مقابله با داعش است
محور رایزنی های ایران و ترکیه موضوع سوریه و مقابله با داعش است

سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی صبح اقتصاد با اشاره به سفر رئیس جمهور ترکیه به ایران و دیدار ایشان با رهبر معظم انقلاب، گفت: این سفر برسرموضوعات مهمی در منطقه صورت گرفت. از جمله این موضوعات، مواضع مشترک بین ایران و […]

سیاسی

سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی صبح اقتصاد با اشاره به سفر رئیس جمهور ترکیه به ایران و دیدار ایشان با رهبر معظم انقلاب، گفت: این سفر برسرموضوعات مهمی در منطقه صورت گرفت. از جمله این موضوعات، مواضع مشترک بین ایران و ترکیه درباره تجزیه عراق و همه پرسی اقلیم کردستان است.
نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تجزیه کشورهای منطقه خاورمیانه از جمله اهداف کشورهای سطله‌گر مانند ایالات متحده آمریکا و البته رژیم صهیونیستی است، اظهار کرد: این موضوع با مخالفت جدی کشورهای منطقه بویژه محور ایران، ترکیه و عراق قرار گرفته است و موضع مشترکی وجود دارد.
نقوی حسینی تصریح کرد: موضوعات دیگری که قرار است بین ایران و ترکیه مطرح و گفت وگو شود درباره همکاری های اقتصادی و مقابله با تروریست است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسئله کشور سوریه و مقابله با داعش نیز موضوع مشترک بین ایران و ترکیه است که می تواند محور رایزنی ها باشد.