مخالفت مصری‌ها با سفر بن سلمان به کشورشان
مخالفت مصری‌ها با سفر بن سلمان به کشورشان

فشار سنگین جهانیان علیه آل سعود در پی قتل فجیع جمال خاشقجی نویسنده منتقد سعودی همچنان ادامه دارد به طوری که رسانه‌ها از مخالفت مصری‌ها با سفر بن‌سلمان به کشورشان خبر داده‌اند. به گزارش خبرگزاري صبح اقتصاد به نقل از پایگاه الخلیج الجدید، فعالان مصری با راه اندازی هشتگی در فضای مجازی سفر محمد بن سلمان […]

فشار سنگین جهانیان علیه آل سعود در پی قتل فجیع جمال خاشقجی نویسنده منتقد سعودی همچنان ادامه دارد به طوری که رسانه‌ها از مخالفت مصری‌ها با سفر بن‌سلمان به کشورشان خبر داده‌اند.

به گزارش خبرگزاري صبح اقتصاد به نقل از پایگاه الخلیج الجدید، فعالان مصری با راه اندازی هشتگی در فضای مجازی سفر محمد بن سلمان ولیعهد سعودی به این کشور را ننگ دانستند.

فعالان در این هشتگ که “سفر ارّه به مصر ننگ است” (در اشاره به اقدام عاملان بن سلمان در تکه تکه کردن جسد خاشقجی)نام گرفته بر مخالفت خود با سفر بن سلمان به کشورشان در سایه انتشار اخباری دال بر صدور دستور قتل خاشقجی توسط او تاکید کردند.

فعالان مصری تاکید کردند که بن سلمان در پی مواجه شدن با هجمه‌ای بین‌المللی برای تقویت روحیه خود به مصر سفر می‌کند.

جمال خاشقجی نویسنده ۵۹ساله سعودی روز سه‌شنبه ۱۰ مهر (دوم اکتبر) برای کارهای مربوط به مدارکش وارد کنسولگری عربستان در استانبول شده و دیگر از ساختمان بیرون نیامد.مقامات سعودی پس از حدود سه هفته اعتراف کردند که این نویسنده و روزنامه‌نگار ۵۹ساله به‌دلیل اشتباه در بازجویی کشته شده است.