همایش تجلیل از مدال آوران پارالمپیکی کشور
همایش تجلیل از مدال آوران پارالمپیکی کشور

آیین تجلیل از مدال آوران تمام ادوار پارالمپیک ایران عصر یکشنبه در سالن مرکز همایش های آستان قدس رضوی در مشهد برگزار شد. در این آیین ۱۴۵ نفر از مدال آوران هشت دوره مسابقات پارالمپیک، از سال ۱۹۸۸ سئول تا ۲۰۱۶ ریو مورد تجلیل قرار گرفتند. در این آیین سیدعباس عراقچی معاون امور حقوقی و […]

مدال

آیین تجلیل از مدال آوران تمام ادوار پارالمپیک ایران عصر یکشنبه در سالن مرکز همایش های آستان قدس رضوی در مشهد برگزار شد.

در این آیین ۱۴۵ نفر از مدال آوران هشت دوره مسابقات پارالمپیک، از سال ۱۹۸۸ سئول تا ۲۰۱۶ ریو مورد تجلیل قرار گرفتند.
در این آیین سیدعباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین الملل وزیر امور خارجه، انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی، فریبا محمدیان معاون امور ورزشی بانوان و عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی توسعه وزارت ورزش و جوانان، صادق آهنگران و نیز چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.
استاندار خراسان رضوی در این مراسم در سخنانی گفت: شما قهرمانان پارالمپیک با افتخارآفرینی خود، جزئی از هویت ایران اسلامی شدید و در کنار رزمندگان جنگ تحمیلی و مدافعان حرم، نمادی از آبروی این آب و خاک هستید که با رشادت های وصف ناشدنی، جهان در برابر اراده شما به زانو درآمده است.
علیرضا رشیدیان افزود: شما قهرمانان با مشکلات به ظاهر جسمی خود و اراده پولادین خود، توانسته اید تمام سدها را شکسته و بر سکوی قهرمانی بایستید و به این طریق .
۱۴۵ نفر از مدال آوران تمام ادوار پارالمپیک ایران که به همراه خانواده های خود به مشهد سفر کرده اند؛ صبح امروز به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شدند.