مدیرعامل باشگاه پرسپولیس استعفا کرد
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس استعفا کرد
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که زمان زیادی از حضورش در این باشگاه نمی‌گذرد از مسئولیت خود کناره‌گیری کرد و این موضوع را به اطلاع وزیر ورزش و جوانان هم رساند.

به گزارش صبح اقتصاد  مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که زمان زیادی از حضورش در این باشگاه نمی‌گذرد از مسئولیت خود کناره‌گیری کرد و این موضوع را به اطلاع وزیر ورزش و جوانان هم رساند.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر سمیعی که از سال گذشته به عنوان مدیرعامل در باشگاه پرسپولیس مشغول به کار شد پس از بستن این تیم برای حضور در لیگ بیست و یکم از مسئولیت خود کناره‌گیری کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که توانست تیم فوتبال این باشگاه را در فصل بیستم لیگ برتر به عنوان قهرمانی برساند، استعفایش را به اطلاع حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان رسانده است.

حمید سجادی با تایید خبر استعفای جعفر سمیعی از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: صحبت ایشان را شنیده‌ام. باید ببینیم چقدر جدی هست. فعلاً صحبت شده است.

وی در مورد احتمال تغییر در مدیریت باشگاه استقلال نیز گفت: من هنوز نشستی با مدیرعامل این باشگاه نداشته‌ام. آقای مددی کسالت دارند و در اولین فرصت با ایشان و اعضای هیات مدیره نشست خواهم داشت.

سجادی ادامه داد: بنده به عنوان یک یار کمکی و نه وزیر ورزش و جوانان حتماً مورد مشورت قرار خواهم گرفت. نقطه نظراتی هم هست که منتقل خواهم کرد. این اطمینان را به هواداران دو تیم خواهم داد که وظیفه ما حمایت از این دو باشگاه مردمی است اما همه زندگی ما رسیدگی به این دو تیم نیست.