مدیر روابط عمومی کاخ سفید از سمت خود استعفا می دهد
مدیر روابط عمومی کاخ سفید از سمت خود استعفا می دهد

سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که یکی از باسابقه ترین معاونان رئیس جمهوری آمریکا از سمت خود به عنوان مدیر روابط عمومی کاخ سفید استعفا می دهد. به نقل از رویترز، «سارا سندرز» سخنگوی کاخ سفید روز چهارشنبه اعلام کرد که «هوپ هیکس» (Hope Hicks) یکی از باسابقه ترین معاونان «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا، […]

سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که یکی از باسابقه ترین معاونان رئیس جمهوری آمریکا از سمت خود به عنوان مدیر روابط عمومی کاخ سفید استعفا می دهد.

به نقل از رویترز، «سارا سندرز» سخنگوی کاخ سفید روز چهارشنبه اعلام کرد که «هوپ هیکس» (Hope Hicks) یکی از باسابقه ترین معاونان «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا، از سمت مدیریت روابط عمومی کاخ سفید استعفا می دهد.

سارا سندرز با اشاره به نامعلوم بودن زمان عزیمت این مدیر مستعفی از کاخ سفید، خطاب به خبرنگاران مدعی شد که استعفای ناگهانی هوپ هیکس هیچ ارتباطی به شهادتِ وی در برابر کمیته کنگره ندارد.

گفتنی است هوپ هیکس روز سه شنبه در جلسه استماع کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا که در زمینه تحقیقات درباره مداخله ادعایی روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا برگزار شده بود، اذعان کرد که همکاری با دولت دونالد ترامپ اقتضا می کند که گاهی به وی دروغ مصلحتی بگوید!

مدیر ارتباطات کاخ سفید خطاب به قانونگذاران تأکید کرد که کارش ایجاب می کند گهگاه «دروغ‌های مصلحتی» بگوید!

پیش بینی می شود که هوپ هیکس ظرف چند هفته آینده کاخ سفید را ترک کند.

لازم به ذکر است که هیکس ۲۹ ساله یکی از اولین افرادی بود که از آغاز فعالیت کارزار انتخاباتی «دونالد ترامپ» در سال ۲۰۱۶ به خدمت رئیس جمهور جنجالی آمریکا درآمد و یکی از قابل اعتمادترین مشاوران ترامپ بشمار می رفت.

ترامپ در بیانیه ای که در واکنش به خبر این استعفای ناگهانی از سوی کاخ سفید منتشر شد، اعلام کرد: «هوپ [هیکس] فردی برجسته است که طی سه سال گذشته کارهای بزرگی انجام داد. وی فردی متفکر و باهوش است. من فقدان وی را در کنار خود احساس خواهم کرد اما او به من گفت که به دنبال کسب فرصتهای دیگری است، و من کاملاً درک می کنم. مطمئن هستم که در آینده باز با یکدیگر همکاری خواهیم کرد».

هیکس نیز با صدور بیانیه ای اعلام کرد: «هیچ واژه ای گویای مراتب سپاس و قدردانی من از رئیس جمهور ترامپ نیست. برای ایشان و دولت آمریکا بهترینها را آرزو می کنم».