العبادی:مذاکره با داعش غیر ممکن است
العبادی:مذاکره با داعش غیر ممکن است

نخست وزیر عراق امروز (شنبه) اعلام کرد، ارتش اعضای گروه تروریستی داعش را در هرجایی حتی مناطق کوهستانی تعقیب می‌کند و هرگز با آن‌ها مذاکره نخواهد کرد. به نقل از سومریه نیوز، حیدر العبادی، نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق تصریح کرد: هیچ کس حق ندارد دستاوردی را که پس از پیروزی‌مان در […]

نخست وزیر عراق امروز (شنبه) اعلام کرد، ارتش اعضای گروه تروریستی داعش را در هرجایی حتی مناطق کوهستانی تعقیب می‌کند و هرگز با آن‌ها مذاکره نخواهد کرد.

به نقل از سومریه نیوز، حیدر العبادی، نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق تصریح کرد: هیچ کس حق ندارد دستاوردی را که پس از پیروزی‌مان در برابر تمامی چالش‌های پیش‌رویمان محقق شده را از بین ببرد.

وی از تمامی عراقی‌ها خواست تا با هم متحد باشند و به دشمنان اجازه ندهند که میان آن‌ها تفرقه‌افکنی کنند.

نخست وزیر عراق همچنین تصریح کرد: همانطور که با وحدتمان پیروز شدیم و اراضیمان را آزاد کردیم، در مرحله بعدی نیز نیازمند وحدت هستیم؛ ما گروهک‌های تروریستی باقی مانده را در مقرهایشان تعقیب خواهیم کرد و آنها را خواهیم کشت، ما آن‌ها را در هر مکانی از جمله در کوه‌ها و بیابان‌ها تعقیب خواهیم کرد.

العبادی خاطرنشان کرد: برخی تصور می‌کنند که ما با اعضای داعش مذاکره می‌کنیم که این امر خیالی باطل است. در گذشته با این امر مخالفت کردیم و امروز هم مخالفت می‌کنیم، جزای عناصر گروه تروریستی داعش مرگ است.

فرمانده کل نیروهای مسلح عراق پنجشنبه وعده داد که عاملان جنایت‌ در مسیر کرکوک- دیالی اعدام خواهند شد.