مرادی: در مسابقات جهانی آمریکا یک سورپرایز بزرگ دارم
مرادی: در مسابقات جهانی آمریکا یک سورپرایز بزرگ دارم

قهرمان وزنه‌برداری المپیک ریو گفت: هدفم در مسابقات جهانی ابتدا رکوردشکنی است و پس از آن نیز یک سورپرایز بزرگ دارم. سهراب مرادی در خصوص آخرین شرایط تمرینی خود اظهار داشت: در اردوها به شدت روی وزنه‌ها متمرکز شده‌ام و قصد دارم آمادگی خودم را حفظ کنم. وی افزود: اردوها یکی پس از دیگری با […]

مرادی

قهرمان وزنه‌برداری المپیک ریو گفت: هدفم در مسابقات جهانی ابتدا رکوردشکنی است و پس از آن نیز یک سورپرایز بزرگ دارم.

سهراب مرادی در خصوص آخرین شرایط تمرینی خود اظهار داشت: در اردوها به شدت روی وزنه‌ها متمرکز شده‌ام و قصد دارم آمادگی خودم را حفظ کنم.

وی افزود: اردوها یکی پس از دیگری با شرایط مناسب درحال پیگیری است و من نیز خدا را شکر آمادگی‌ام را پس از مسابقات داخل سالن آسیا حفظ کرده‌ام.

قهرمان المپیک ریو خاطرنشان کرد: خوشحالم که در مسابقات گذشته یک رکورد خوب را به ثبت رساندم اما این هدف نهایی من نبود و اهداف بزرگتری در ذهن دارم.

مرادی گفت: باید با بهترین شرایط در مسابقات جهانی حضور پیدا کنم و این روزها اول به طلای جهان و پس از آن به رکوردشکنی مجدد فکر می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در مسابقات جهانی امریکا قطعا دست به رکوردشکنی خواهد زد یا خیر، عنوان کرد: هدف ابتدا رکوردشکنی است و پس از آن نیز یک سورپرایز بزرگ دارم تا بتوانم دینم را به مردم کشورم ادا کرده باشم.

وزنه بردار دسته ٩۵ کیلوگرم کشورمان ادامه داد: امیدوارم همه چیز خوب پیش برود و در تمامی اوزان وزنه برداران بتوانند آنچه لایقش هستند و برای آن زحمت کشیده‌اند، به آن دست یابند.