مراسم اختتامیه نمایشگاه، ساعت ۱۵ با حضور معاون رئیس جمهوری برگزار می‌شود
مراسم اختتامیه نمایشگاه، ساعت ۱۵ با حضور معاون رئیس جمهوری برگزار می‌شود

مدیر کمیته اجرایی نمایشگاه کتاب تهران گفت: ساعت ۲۰ زمان امروز ساعت پایان فعالیت نمایشگاه است و این زمان به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود. به نقل از ستاد خبری و رسانه‌ای سی‌ و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، حسین صفری اظهار کرد: مراسم اختتامیه نمایشگاه، ساعت ۱۵ با حضور معاون رئیس جمهوری برگزار می‌شود. وی […]

مدیر کمیته اجرایی نمایشگاه کتاب تهران گفت: ساعت ۲۰ زمان امروز ساعت پایان فعالیت نمایشگاه است و این زمان به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود.

به نقل از ستاد خبری و رسانه‌ای سی‌ و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، حسین صفری اظهار کرد: مراسم اختتامیه نمایشگاه، ساعت ۱۵ با حضور معاون رئیس جمهوری برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با ناشران خارجی برای عزیمت آنان به کشورشان و همچنین هماهنگی برای تهیه بلیت بازگشت و تحویل بار و مسایل گمرکی‌شان و همچنین هماهنگی با سازمان و نهادهای مختلف همکار که طی قرارداد و هماهنگی‌ها تا پایان روز شنبه با ما همکاری دارند امکان تمدید نمایشگاه را نداریم.

مدیر کمیته اجرایی و رفاهی سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران همچنین با اشاره به در پیش بودن نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم که زمان افتتاح آن ۲۹ اردیبهشت ماه تعیین شده است، تاکید کرد: آخرین روز نمایشگاه کتاب تهران ساعت ۲۰ امروز شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه است.

وی در پایان گفت: ناشران از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه می‌توانند برای تخلیه غرفه خود در نمایشگاه اقدام کنند.