شرکت کردن اعضای شورا در مراسم تشییع شهید حججی
شرکت کردن اعضای شورا در مراسم تشییع شهید حججی

رییس شورای شهر تهران فوت دانش‌آموزان نخبه را تسلیت گفت و با اشاره به انتظار مردم برای بازگشت پیکر شهید حججی، افزود: جا دارد تا ما اعضای شورای شهر در این مراسم شرکت کنیم. محسن هاشمی صبح امروز در چهارمین جلسه علنی شورای شهر تهران، با اشاره به حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان گفت: متأسفانه […]

حججی

رییس شورای شهر تهران فوت دانش‌آموزان نخبه را تسلیت گفت و با اشاره به انتظار مردم برای بازگشت پیکر شهید حججی، افزود: جا دارد تا ما اعضای شورای شهر در این مراسم شرکت کنیم.

محسن هاشمی صبح امروز در چهارمین جلسه علنی شورای شهر تهران، با اشاره به حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان گفت: متأسفانه شاهد واژگونی اتوبوس و فوت دانش‌آموزان نخبه بوده‌ایم که این موضوع را به همه علی‌الخصوص مردم ایران و مردم هرمزگان از طرف مردم تهران تسلیت می‌گوییم.

وی با بیان اینکه متاسفانه هر روز تعداد زیادی از هموطنان در حوادث رانندگی جان خود را از دست می‌دهند، تصریح کرد: متاسفانه تعداد کشته شدگان حوادث رانندگی به مانند ۲ تا ۳ حادثه هواپیما است.

رییس شورای شهر تهران با اشاره به انتظار مردم برای بازگشت پیکر شهید حججی گفت: همه منتظر پیکر پاک شهید حججی هستیم که جا دارد به خانواده ایشان، مردم نجف‌آباد و ایران تسلیت بگوییم و به جا است مراسم تشییع ایشان باشکوه برگزار شود و ما اعضای شورای شهر نیز در این مراسم شرکت کنیم.

هاشمی‌رفسنجانی در پایان به حادثه آتش‌سوزی روز گذشته نیز اشاره کرد و گفت: با شجاعت و مهارت آتش‌نشانان این حادثه بدون خسارت جانی پایان یافت و از آتش‌نشانان تشکر می‌کنم.