مراسم ضد استکباری راهپیمایی ۱۳ آبان آغاز شد
مراسم ضد استکباری راهپیمایی ۱۳ آبان آغاز شد

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در تهران همزمان با سایر شهرهای کشور دقایقی پیش در مقابل لانه جاسوسی آغاز شد. مراسم ضد استکباری راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه دانش‌آموزان و جمعی از مسئولان در مقابل لانه جاسوسی؛ سفارت پیشین آمریکا در تهران آغاز شد. در این مراسم طبق آنچه که اعلام […]

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در تهران همزمان با سایر شهرهای کشور دقایقی پیش در مقابل لانه جاسوسی آغاز شد.

مراسم ضد استکباری راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه دانش‌آموزان و جمعی از مسئولان در مقابل لانه جاسوسی؛ سفارت پیشین آمریکا در تهران آغاز شد.

در این مراسم طبق آنچه که اعلام شده قرار است امیر دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی سخنرانی کند.

در این راهپیمایی اقشار مختلف مردم با فریاد مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا و محکوم کردن اظهارات و اقدامات خصمانه مقامات آمریکایی علیه کشورمان حضوری حماسی و پرشور را به نمایش گذاشتند.

طبق اعلام دست اندرکاران این مراسم، راهپیمایی ضد استکباری ۱۳ آبان در هزار شهر و بخش کشور با حضور  اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

نصب ماکت موشک دوربرد در راهپیمایی ۱۳ آبان

موشک بالستیک دوربرد سپاه پاسداران همزمان با مراسم ۱۳ آبان در مقابل لانه جاسوسی نصب شد.

در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان که صبح امروز با حضور جمع کثیری از دانش آموزان و مردم کشورمان در مقابل لانه جاسوسی برگزار شد، ماکت موشک بالستیک دوربرد سپاه پاسداران در مقابل لانه جاسوسی آمریکا نصب شده است که توجه راهپیمایان را به خود جلب کرده است.

شعار مرگ بر آمریکا در مقابل لانه جاسوسی آمریکا طنین‌انداز شد

مراسم ۱۳ آبان با شعار مرگ بر آمریکا و تصاویر ترامپ در مقابل لانه جاسوسی آمریکا برگزار شد.

راهپیمایان ۱۳ آبان با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و شعار هر مسلمان مرگ بر آمریکا همچنین با در دست داشتن پلاکاردهایی که روی آنها تصاویر امام خمینی(ره) قرار گرفته است و در برخی دیگر از آنها شعارهای من سپاهی هستم، آمریکا به معنای واقعی کلمه دشمن خبیث است و همچنین در دست داشتن پرچم‌های ایران در مقابل لانه جاسوسی آمریکا گردهم آمده و مراسم ۱۳ آبان را با فریادهای مرگ بر آمریکا زنده کردند.

حمل تابوت مذاکره با آمریکا در راهپمایی ۱۳ آبان

تابوت مذاکره با آمریکا توسط تعدادی از دانش آموزان در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان حمل شد.

در این راهپیمایی تصاویری با مضمون غیرت انقلابی و همچنین این سخن امام خمینی که هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید  در دست راهپیمایان دیده می شود .

با توجه به برگزاری این راهپیمایی در آستانه اربعین حسینی، راهپیمایان شعار لبیک یا حسین  را سر دادند.

در درست دانش آموزان  تصاویری از پاسخ های رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور  کشورمان به اظهارات خصمانه رییس جمهور آمریکا دیده می‌شود .

پوشش خبری گسترده از مراسم ۱۳ آبان

مراسم ۱۳ آبان توسط تعداد کثیری از خبرنگاران داخلی و همچنین تعدادی از رسانه های خارجی پوشش داده می شود.

قرائت بیانیه تشکل‌های دانش‌آموزی در مراسم ۱۳ آبان

بیانیه تشکل‌های دانش‌آموزی در مراسم راهپیمایی روز دانش آموز قرائت شد.

نماینده تشکل‌های دانش‌آموزی مراسم ۱۳ آبان در بیانیه‌ای تاکید کرد که در ۳۸ سالی که از اقدام دانشجویان در تسخیر لانه جاسوسی می گذرد، سیاست‌های خصمانه آمریکا هیچ تغییری نکرده است.

در این بیانیه دانشجویی اعلام شد که آمریکا از هر ابزاری مانند تحریم‌های ظالمانه و غیره برای رسیدن به اهدافشان استفاده می کنند و هر جا منافع آمریکایی ایجاب کند منافع مردم سایر کشورها را نادیده می گیرند و همچنین در این بیانیه به مذاکره با آمریکا و عهدشکنی آنها در قبال مذاکره با ایران اشاره شد.

پوسترهای خلیج فارس در دست راهپیمایان ۱۳ آبان

پوسترها و بنرهای بزرگ خیلج فارس به همراه کاریکاتورهایی از ترامپ در دست راهپیمایان مراسم ۱۳ آبان قرار دارد.

دانش آموزان و راهپیمایان مراسم روز دانش آموز که در مقابل لانه جاسوسی آمریکا گردهم آمده‌اند پوسترهای بزرگی در دست دارند که روی آن تصویر کتاب تاریخ و جغرافیا نقش بسته که روی آن نوشته شده خلیج تا همیشه فارس.

همچنین کاریکاتورهای زیادی از ترامپ در دست دانش آموزان قرار دارد که روی بسیاری از آنها بر دهان ترامپ چسب زده شده است.

واکنش دانش‌آموزان ایرانی به ضعف ترامپ در تاریخ و جغرافیا

در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان دانش آموزان با حمل پلاکاردهایی به ضعف رییس جمهور آمریکا در علوم تاریخ و جغرافیا واکنش دادند.

این دانش آموزان با حمل  پلاکاردهایی به اقدام رییس جمهور آمریکا در استفاده از واژه مجعولی به جای واژه خلیج فارس واکنش دادند و از او خواستند که به مطالعه تاریخ و جغرافیا بپردازد تا دچار چنین اشتباهات فاحشی نشود.