مراسم عروسی در کرمانشاه به عزا تبدیل شد
مراسم عروسی در کرمانشاه به عزا تبدیل شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به حادثه تیراندازی در مراسم عروسی شب گذشته کرمانشاه گفت: در این حادثه متأسفانه چهار کشته و ۱۶ نفر زخمی شدند. به گزارشخبرگزاری صبح اقتصاد از کرمانشاه و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار منوچهر امان‌اللهی اظهار داشت: حادثه تیراندازی شامگاه ۱۴ آذر در جریان برگزاری مراسم عروسی واقع در شهرک چمن کرمانشاه […]

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به حادثه تیراندازی در مراسم عروسی شب گذشته کرمانشاه گفت: در این حادثه متأسفانه چهار کشته و ۱۶ نفر زخمی شدند.

به گزارشخبرگزاری صبح اقتصاد از کرمانشاه و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار منوچهر امان‌اللهی اظهار داشت: حادثه تیراندازی شامگاه ۱۴ آذر در جریان برگزاری مراسم عروسی واقع در شهرک چمن کرمانشاه اتفاق افتاد که متاسفانه منجر به کشته و زخمی شدن ۲۰ نفر شد.

وی عنوان کرد: براساس تحقیقات مشخص شد در جریان برگزاری مراسم عروسی، یکی از میهمانان که سابقه شرارت و قتل نیز داشته پس از درگیری با چند نفر از میهمانان و تهیه سلاح کلاشینکف اقدام به تیراندازی به سوی آنان در مراسم می‌کند.

امان‌اللهی خاطرنشان کرد: به دنبال این تیراندازی ۲۰ نفر زخمی می‌شوند که پس از انتقال به بیمارستان چهار نفر آن‌ها شامل یک خانم و سه۳ آقا، جان خود را از دست می‌دهند.

وی افزود: با حضور به موقوع پلیس در محل حادثه، سه نفر از منازعین دستگیر و تلاش پلیس برای دستگیری فرد ضارب که این حادثه تلخ را رقم زد، با جدیت ادامه دارد.

انتهای پیام/ش